Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Un alt prost obicei

După ce am ieşit din Mac [unde am zis de alt prost obicei şi unde am aflat despre câteva locaţii exotice], nici bine nu am traversat cu un pahar de shake în dinţi şi chiar în faţa viitorului sediu al Primăriei o domnişoară belea ochii într-un telefon în timp ce scumpul ei căţel [avea doi] se căca cu spor pe trotuar. Şi mie îmi plac animalele însă datorită celor ca ea avem trotuare pline de căcat si mizerii. Exista spaţii amenajate, parcuri, zona din jurul blocului. Şi coşul de gunoi. Cum să mai vorbeşti de bun simţ? Toţi trăiesc cu ideea că fac alţii pentru ei.

Filed under: frustrari personale, , , , , , ,

4 Responses

  1. cica trebuie bagat cu botul in el…nu cainele, stapanul! 🙂

  2. Razvan says:

    Hai sa facem o echipa de securisti care sa-i toarne pe cei care nu respecta legile morale. La momentul actual cred ca asta ar fi singura metoda de a face o Romanie mai buna.

Leave a Reply

