Andrei Pavel

artist, nu blogger…

De ce am scris pentru sponsori

Pentru că tema propusă a fost  de bun simţ şi pentru că această temă mă ajută să pun cap la cap câteva păreri în ce îi priveşte pe cei care îmi vizitează/comentează blogul, asa cum blogul în sine este o pagină de arta cu multe subpagini la care la fel am lucrat încât să fie bine structurate. Pentru că nu trebuie să ridic în slăvi un produs ci afişez informaţii pe care doresc să le fac publice. Şi pentru că e un concurs care susţine într-un mod practic blogosfera.

Din punctul meu de vedere, blogurile ar fi trebuit sa reflecte ceva personal. Preferinte, ganduri, pasiuni. Si informatia sa circule pentru ca tu vrei sa circule, nu sa fie “sugerata”.

Filed under: blogosferoidizari, , , , , , ,

One Response

Leave a Reply

