Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Cursul de promovare online

Dupa ce data trecuta am vorbit cursantilor despre continutul unui blog si cum sa fie structurat, mai devreme am prezentat optiunile de template si cum sa scrii un articol. Doar ca pana s-a rezolvat cu netul [am ars-o demonstrativ online] si pana am facut un cont a cam durat asa ca timpul necesar discutiilor a scazut drastic. Chiar si asa pe fuga.. usor sacadat… am reusit sa duc la capat ce mi-am propus sa le prezint.

Abia la sfarsitul cursului am realizat cat de multa informatie devine disponibila odata ce ai cui sa ii spui. Initial era vorba sa fiu invitat o singura data insa e foarte greu sa comprimi intr-o singura ora totul.

M-a bucurat faptul ca am fost inteles si cursantii au fost in continuare curiosi, ar fi vrut sa afle si mai mult. Doar ca datorita timpului nu o sa imi mai permit luxul de a ajunge decat o singura data desi ar trebui sa mai ajung cel putin 5-6 prezentari.

Filed under: blogosferoidizari, Proiecte offline, , , ,

2 Responses

  1. o vorba spune: cursantii dau nivelul cursului! Eu as completa: doar daca profesorul sesizeaza asta! 😉

    • sssfinxxx says:

      observarea nivelului este primul pas 😉
      pentru ca apoi faci exact ca la o floare cand ii torni apa la radacina. daca samanta este buna, ai ce sa cresti 🙂

Leave a Reply

