Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Un banc trist

Probabil vă întrebaţi care este legătura dintre „banc” şi „trist”. La prima vedere, niciuna, un banc ar trebui sa ne amuze. Hai sa facem testul. 

Bancul

Un domn voia sa se însoare, însă îşi dorea o soţie neprihănită. Ce s-a gândit el… să încerce la facultate. Să fie fata şcolită, tânără, isteaţă. Merge la rector, prezintă problema dar nu rezolvă nimic. Rectorul îl lămureşte că nu mai e nicio virgină în facultate. Merge la liceu, nu rezolva nimic. Merge în şcoala generală… la fel. Atunci omul nostru se hotărăşte să încerce la grădiniţă.
Se plimbă puţin prin clase şi pune ochii pe o fetiţă blondă cu ochi albaştri. Se duce la ea, se apleacă şi îi spune:
-Ştii, când o sa te faci mare vreau sa fii soţia mea.
Moment in care puştoaica face ochii mari şi întreabă:
-Şi până atunci nimic, nimic?….

Acum câteva minute traversam aproape de casă si am tot văzut puştani de vreo 12 ani foarte relaxaţi, fumând, vorbind diverse. Şi mi-am amintit de un articol citit săptămâna asta, motiv pentru care l-am şi început cam în acelaşi fel. Mai ştiam de la sora mea mai mică [e a 7-a] însă ce mi-a fost dat sa citesc… m-a cam frapat sa fiu sincer. Mă întreb până la ce limită de vârstă se va ajunge. Aşa cum am zis şi acolo în comentarii, nu am nimic cu practicarea sexului. Doar că vârsta e o problemă atunci când avem de-a face cu copii de 10-11 ani care vorbesc de sex anal ca de jucării. Culmea e că se afişează pe o pagină publică, un forum care aparţine unei reviste care cică ar educa tineretul. Trist…

Un caracter se formează în timp iar sexul nu este… un fel de hai sa ne futem.

Filed under: Chestii dubioase, , , ,

25 Responses

  1. Codina Ionut Iulian says:

    …si unde mai pui ca acum zece minute m-am despartit de prietena mea… ce mi se pare interesant este ca persista…

  2. Codina Ionut Iulian says:

    e bine totusi sa vezi cum functioneaza unele lucruri de la o varsta frageda. pe ideea “superficialitatea la putere” ca nici la 20-23-24 de ani (a se citi la 21 de ani virgina batrana) nu isi mai revin… si ajung la varste “avansate” de 21-22 de ani sa fie “femei in toata regula” ca sa citez o clasica in viata….

  3. Codina Ionut Iulian says:

    bine, e si sistemul de asa natura incat sustine chestia asta… interzicerea accesului la mass-media sau controlul acestuia ar fi cam singurul lucru pe care l-am putea noi face ca parinti la randul nostru atunci cand va fi momentul. tu ce zici ?

    • sssfinxxx says:

      pai… nu stiu cat se vrea chestia asta. acolo pe forum nu modera nimeni si ai vazut ce ineptii apar. la tv… ce sa le ceri parintilor cand ei prefera circul de la TV?
      si nu ai idee ce se intampla in spatele camerelor

  4. Codina Ionut Iulian says:

    din pacate am o vaga imagine in cap… am participat si eu la varii “reality-show-uri” si cam stiu unele lucruri cum decurg. oricum ma refer la emdia de consum in general… nimic in special.

  5. cristinutza says:

    avand in vedere contextul e chiar foarte trist 😦

  6. Emil says:

    Trist pentru cine? Pentru cei carora le pasa sau pentru ignoranti? Sexul, ca despre el este vorba, se incepe atunci cand esti pregatit moral pt asa ceva. Acum, apare si latura biologica, latura care nu incurajeaza sexul inaintea maturizarii fizice a aorganismului. Cu totii stim ca poate avea efecte din cele mai nedorite, de la sarcini la boli fara leac, si nu ma refer neaparat sa boala secolului 20, SIDA, ci la boli mult mai grave precum cancerul.
    Stiti pt cine mi se pare trist? Cel mai trist, pt mass-media. Pentru ca nu se mai ofera reportaje de calitate ci de cantitate, cat mai multe stiri pana ne ies pe gat si din invalmajeala creata scapa cine poate.
    Adevarat si recunoastem, eu unul recunosc, e trist.

  7. Codina Ionut Iulian says:

    ar mai fi un aspect. nu moralitatea decide ce va face un copil de 11 ani… e cam logic. de asta faceam referire la superficialitate. atunci cand tratezi ceva cu superficialitate inseamna ca nu gandesti, doar actionezi. practic diferenta dintre tine si un animal este nula in acel moment, iar acest fapt nu cunoaste varsta. se intampla la fel de des la copii mici ca si la adulti, fara diferenta. mass media oricum este o mare infectie… nu se mai identifica de mult cu mijloc de informare, mai degraba cu metode de manipulare in masa, si guess what ? functioneaza a naibii de bine, alimentata de oamenii carora inca le pasa de asa ceva. vrei sa te informezi ? surse exista, trebuie doar sa cauti, si sa scotocesti adanc ca sa le gasesti. trist este ca se cam duce dracului romania. surse reliable sustin ca in armata se intampla ce se intampla in 89, trupe pe pozitii, exercitii dublate si asa mai departe. stiu ca suna paranoico-fantastic insa este adevarul. pe mine pe de alta parte, la stilul meu de viata nu ma afecteaza cu nimic, insa sunt multi ce vor avea de suferit in curand, printre care se afla oamenii care se lasa dusi de val de fenomenul media. dureros este, intr-adevar, pentru ca fiintele astea isi pierd inocenta fara macar sa realizeze, fara sa treaca prin acea initiere prin care au trecut unii dintre noi, si pentru ei moralitatea este relativa, este o notiune subreda, tot datorita unor parinti defecti si asa mai departe. scuza-ma, dar hai sa nu deplangem lipsa mass-mediei, ca nu are nici o legatura… hai mai degraba sa deplangem prezenta ei 🙂

  8. Cezar says:

    Problema e globala, nu numai a romaniei… Cam peste tot in lume varsta medie e de 13 ani… A mentine sexul un tabu in vremurile astea e o greseala. Educatia sexuala la varstele astea e o alta greseala – nu fac decat sa le starneasca curiozitatea. Ma gandesc ca traim o consecinta a propriei noastre evolutii. Nu cred ca se va mai putea face ceva…

  9. Marius Ola says:

    Eu am descoperit de-a lungul… hmm!.., mai degrabă de-a latul vieţii şi o virgină la 27 de ani, aspect care m-a făcut să mă gândesc în ce măsură pot să potenţez de un hilty sau de vreun doctor cu măiestrie în ale bisturiului. Nu de alta, dar, chiar nu vroiam să mi-o înfig în fainaţă după o alergare de 100 de metri garduri probă de inot… Oricum, exegerările se poartă în aceste momente în care sistemul de valori e oarecum în cap şi îi curge sângele pe nas:)

  10. scarlet says:

    Si uite ce a iesit….

  11. e trist ce sa intampla acum…..e la moda ca toti pustii sa faca sex….si daca se intampla sa treci de 16 ani si esti inca virgina lumea se uita ca la o ciudatenie la tine……nu mai sunt valorile care erau candva….

Leave a Reply

