Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Primul meu curs de promovare online

andreipavel4 a

siglaCu mare bucurie va anunt ca ieri am sustinut un curs de promovare online despre cum  sa iti definesti imaginea si cum sa ai o structura a blogului bine pusa la punct. Invitatia a venit din partea “Talent Media School“, printre invitatii veniti in fiecare saptamana sa impartaseasca din experienta lor aflandu-se si:

  • Crisitina Topescu – stiri si prezentare TV
  • Gabriel (Cove) Coveseanu – divertisment, miscare scenica
  • Oreste Teodorescu – cultura, scris, limbaj de comunicare
  • Andy Szekely – dezvoltare personala, vorbit in public
  • Radu Herjeu – interviu, talk-show
  • Ionut Adascalitei – dictie, improvizatie
  • Gheorghe Preda – regie si emisiuni in direct
  • Ciprian Homm – productii TV si publicitate

Am fost inca de saptamana trecuta cand Oreste a stat de vorba cu tinerii cursanti dar am stat undeva in spate si am ascultat, am observat ce are fiecare de spus ca sa stiu cui ma adresez.

cream o echipa de tineri pentru a  realiza emisiuni  diferite fata  de oferta din acest moment din televiziuni. Este o provocare care va defini personalitatea cursantilor si le va dezvalui potentialul intrinsec. Vom vorbi despre deprinderi

Filed under: blogosferoidizari, Proiecte offline, , , , , , , , , , ,

22 Responses

  1. Alexa says:

    felicitari Andrei !
    cred ca timpul tau e infinit, la cate realizezi !

  2. Emil says:

    Mult spor sa ai in tot ce faci!

  3. miruna50 says:

    Tragi de tine de numa…Minunat Andrei!Sa fii sigur ca dupa urcusuri anevoioase vine si odihna binemeritata …Ma gandesc doar ca timpul ar trebui sa fie mai generos cu tine dar ….va veni si vremea cand se vor aranja toate asa incat sa fie mai lejer totul ..Mult succes in tot ce vei face!!

  4. Lorena says:

    Esti pur si simplu minunat … de invidiat … ai asa o mare capacitate de a-ti organiza activitatile, de a la face sa incapa in sacul timpului …
    Doamne! Nici acum nu-mi pot ierta naivitatea de care am dat dovada cand ti-am trimis comentariul acela …

  5. scarlet says:

    Curand,vocea ta ,ma va distrage de la activitatile fiecarei dimineti,Nu va fii nevoie sa privesc, voi sti ca esti tu.
    explicatii: visez la ziua in care,dimineata ,locul stirilor va fi preluat de poezie.

    • sssfinxxx says:

      ma bucur ca poeziile mele ajung la cine trebuie, “unde” trebuie si mai ales cum trebuie. si sper sa ajung la un moment dat in care oamenii sa ma simta, nu sa ma cunoasca 😀

      cat despre stiri… prefer sa aflu de ce azi pe la 10 jumate erau toate trolibuzele oprite decat sa arate cine i-a mai dat cuiva in cap. unde tin cursul de promovare, initiatorii proiectului vor oameni care sa schimbe ceva in media. iar eu ii ajut 🙂

      pana se va intampla asta.. stii ca diminetile ti le alegi tu. iar cafeaua ta le va da poeziilor o aroma deosebita. ti-am mai zis asta

  6. DoamnaV says:

    Ma bucur pentru realizarile tale…te felicit si mergi pe drumul asta..este un drum stralucitor..

  7. Aquarius says:

    Felicitari Andrei…. Tine-o tot asa….

  8. petrutza says:

    frumoasa initiativa! Bravo

  9. nicoletutz says:

    da…foarte frumos explicat:)…stiu sigur asta pentru ca am fost acolo.am fost in fatza ta…:)…te-anm ascultat cu mare drag…

    🙂

  10. […] am tinut un curs de promovare online zilele trecute, desi era ceva aditional si am fost invitat pentru asta, deja eram intrebat cum faci […]

  11. artistu says:

    Bravos man! Ciprian imi e amic vechi si im preuna cu toti cei are ii sunt alaturi fac o treaba buna. Plus ca are niste ani lucrati in atatea televiziune si media, iar acest lucru se vede evident! Sper sa auzim doar cuvinte faine despre ei si sper sa aduca un plus de calitate in ceea ce priveste PROMOVAREA, fie ea ON-LINE sau fie OFF-LINE!

    • sssfinxxx says:

      cu oamenii potriviti o va face 🙂

      pi es- am lucrat si eu in media o vreme asa ca imi este mai usor sa le vorbesc despre online daca stiu in ce directie se indreapta

  12. […] de promovare online Dupa ce data trecuta am vorbit cursantilor despre continutul unui blog si cum sa fie structurat, mai devreme am […]

Leave a Reply

