Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Amintiri despre pictura

De ceva vreme voiam sa incep seria asta. O data pentru ca simteam nevoia sa parcurg acei pasi prin care am ajuns la ce lucrez in prezent dar si pentru ca mi s-a cerut in repetate randuri sa povestesc cum am inceput sa desenez, apoi sa pictez si ce s-a dezvoltat in timp. O sa incep sa scriu si despre poezie.. iar cat de curand despre gravura.

Tin minte ca inca din gradinita, pe la 5 ani [ca la 6 am fost dat la scoala] nu faceam fulgii de zapada ca niste picatele ci incercam sa fac tot felul de stelute. Faceam fluturasi din ce ramanea dupa ascutirea creioanelor. Spargeam globurile acasa [ca stiam unde le tine mama] ca sa am mai mult sclipici pentru ce ne punea sa facem mai tarziu la scoala. Eram maniac in ce priveste cartile de colorat. Mi se parea fascinant. Printr-a treia gasisem pagini in care puteai sa reproduci un desen cu ajutorul liniilor trase, ajutat de chenare.

Intr-a cincea a inceput o perioada fructuoasa. Aveam tot felul de desene de facut si excelam la creativitate. Poate din simplul fapt ca aveam rabdare 😆 Acasa pictam pe sticla [foarte putine icoane hehehe] si reproduceam desene.

In clasa a 6-a am avut lucru manual, fara nicio gluma, asa se numea materia… unde am experimentat desenul in relief pe tuburi goale de pasta de dinti si foita metalica de la ciocolata.

Intr-a saptea a fost.. aiurea. Faceam temele intregii clase: ei luau 7 ca stia profa ca-s facute de mine. Eu luam 7 ca nu le aveam terminate.

Si cam asta e pe scurt ce se intampla prin generala.

Filed under: Amintiri despre pictura, , , , , , ,

13 Responses

  1. Emil says:

    Si eu am facut in scoala lucru manual, chiar educativa materia. Mai, ai un har si e bine ca l-ai descoperit si il pui in valoare, prin urmare nu ne ramane decat sa iti uram succes in tot ceea ce faci si sa ne traiesti!

  2. brushvox says:

    eu am avut câteva profe faine şi după ore făceam şi cerc de desen… ce am învăţat atunci, cu aia am rămas…. se vede! ( http://mrpanksament.wordpress.com/paintings/ ) 😆 😆 😆

    o seară faină şi spor la tot ce faci domnule! 🙂

  3. scarlet says:

    Eu ,care nu sunt in stare sa desenez nici un gard,sunt plina de admiratie pentru cei care reusesc sa se exprime,picatnd.

  4. Neamtu' says:

    A, povestea cu lucrul manual… era fainut ca obiect. Nu faceam nimic. La mine simtul artistic se rezuma la privit/ascultat. Si la dat cu parerea, deci iti imaginezi cam ce lucrari imi ieseau mie 🙂

  5. g1b2i3 says:

    Imi place ca-ti amintesti asa de bine momentele cand ai inceput sa descoperi arta,ca sa zic asa.
    Si baietii mei ,mai ales cel mare avea talent la desen si pictura si inventa tot felul de chestii.
    Au facut si eu lucru manual la scoala si,printre altele (traforaj) au avut de cusut goblen.
    Sunt barbati care tricoteaza,croseteaza sau cos goblen si cred ca asta e tot un fel de arta.
    Succes mai departe!

Leave a Reply

