Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Abonament la reclame

Nu o sa fiu absurd sa zic ca ar trebui sa calatorim gratuit. Dar macar o imbunatatire ceva. Vad in jur cat de agresivi sunt controlorii deci e foame mare. Dar nu pot sa imi explic, avand in vedere ca e plin de reclame. Statii, scaune, geamuri, autobuze, plasme etc. Si legat de ecranele alea mici si galagioase fix cand nu trebuie, la banci de exemplu e un volum atat de tare incat ma uit dupa stampila sa vad daca am voie sa fiu in “club” fara sa ma dea afara ๐Ÿ˜† In schimb, la copii disparuti sau anunturi benefice… nu auzi nimic. Si mai sunt si alea doua piese scurte de pian care insotesc pozele. Absolut stresant. Am uitat sa zic ca ma refeream la RATB. Deci suntem in Bucuresti si pe deasupra.

La metrou… reclama pe cartele, pe aparate, pe pereti, pe tavan. pe scari, pe jos, pe holuri, pe plasme… reclame, reclame, reclame…

La TV nu mai zic.. mai ales ca ma uit rar si observ mai usor. Inainte era publicitate pret de 5 minute. Acum a ajuns la 15-20. In timpul filmelor apare spotul minune de 30 de secunde. In timpul emisiunilor ruleaza reclame din cand in cand peste imaginile din studio. Din cate stiam, reglementarile UE au redus din timpul alocat reclamele. Astia ar trebui sa aiba semnal moca.

Multumesc. Publicitate!

Filed under: frustrari personale, , , , ,

6 Responses

  1. Emil says:

    Medicamente medicamente medicamente….asta vor reclamele sa ne ia totul…tot din timpul liber…nimic nu mai e gratis…innebunesc si eu de la atatea reclame…reclame…nu am spus nimic aici..m facut reclama la reclama

  2. miruna says:

    Imi aduc aminte de vremea cand eram eleva de liceu sisunt multi ani de atunci ….dar imi amintesc o ora de lb franceza in care era vorba despre agresivitatea reclamelor (intr-o lectie) ..Si eram tare nedumerita ca habar n-aveam ce-s alea reclame agresive ca pe atunci …nu se prea facea reclama …decat f rar si la tv doar mai scapa cate ceva dar f rar ..nu pricepeam atunci ccu ce se mananca dar acum inghit de da pe dinafara..Nu ..nu e o nostalgie a trecurului desi am nostalgii de tot felul ..insa …Oare e mai bine acum?

  3. miruna says:

    Imi aduc aminte de vremea cand eram eleva de liceu sisunt multi ani de atunci ….dar imi amintesc o ora de lb franceza in care era vorba despre agresivitatea reclamelor (intr-o lectie) ..Si eram tare nedumerita ca habar n-aveam ce-s alea reclame agresive ca pe atunci …nu se prea facea reclama …decat f rar si la tv doar mai scapa cate ceva dar f rar ..nu pricepeam atunci ccu ce se mananca dar acum inghit de da pe dinafara..Nu ..nu e o nostalgie a trecutului desi am nostalgii de tot felul ..insa …Oare e mai bine acum?( E f tarziu si-mi scapa tot felul de ..tampenii)

  4. […] si “concursurile” la care bloggerii dau navala. Oameni buni, dupa ce ca ne-am facut abonament la reclame, va vindeti pentru cateva sute de euro cat costa o excursie sau pe DVD-uri si un amarat de domeniu […]

Leave a Reply

