Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezia e o rusine?

Acum vreo 2 zile mi-a ajuns pe monitor  un articol scris de Eugen Istodor de la Catavencu [eu il citesc doar in paginile Academiei si nu sunt in tema cu ce posteaza pe blog]. Trec peste poeziile prezentate de un cititor intr-o eventuala publicare in saptamanal, insa stim cu totii ca poezia nu are ce cauta acolo.

M-a interesat subiectul abordat, “prima ta poezie de dragoste”. Insa din putinele comentarii, am tras concluzia ca atunci cand vine vorba de poezie se face bascalie. Chiar daca poeziile prezentate nu sunt chiar poezii, se poate trece peste naivitatea acelor texte  “poetice”. Parca oamenilor le e rusine sa recunoasca versurile scrise… stiu ca multi au facut asta, dar nu e o rusine sa fi scris la un moment dat. Nu toti devin scriitori.

Filed under: frustrari personale, , , ,

9 Responses

  1. soundventure says:

    Mda. Lumea se intoarce cu susu-n jos. Si eu observ ca multora le e rusine cu virtuti care acu ceva vreme erau pretuite poate prea tare. Pacat. Desi nu am scris pana acum, ca nu am talent, poezia e un motiv de lauda. Demonstreaza ca mai exista umanitate in movila de pamant umblator care se cheama om.

  2. Lorena says:

    Evident c nu toti oamenii au talent in arta scrisului, dar, cum soui si tu, aproape toti au scris cate ceva intr-un moment de inspiratie, fie poezioare sau cateva randuri de proza … E frumos sa scrii, sa poti sa-ti asterni gandurile … Nu inteleg de ce sa-ti fie rusine de ceva ce tu ai scris? In general, nu inteleg de ce trebuie sa ne fie rusine de ceea ce facem…

  3. Roxana says:

    Sa-mi fie rusine? Never.
    Chiar daca nu scriu prea des poezii de dragoste, nu mi-ar fi rusine cu ceea ce gandesc si simt sau mi-as dori sa simt. De creatia ta nu trebuie sa-ti fie rusine, ci trebuie sa fii mandru. E fructul imaginatiei si trairilor tale.

    Daca unora le e rusine, atunci nu sunt poeti, sunt doar amatori de bagare in seama. Sunt falsuri si atat! 🙂

  4. Roxana says:

    Vorbeam in general, n-am zis ca tie ti-ar fi rusine. 😀
    Dar gustul amar nu ai cum sa nu-l simti cand privesti in jur si intelegi dincolo de aparente.

Leave a Reply

