Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Azi arat cu degetul [FTW]

De data asta am motive serioase. Am mai avut o data problema asta doar ca atunci m-am grabit si m-am luat de Raluxa crezand ca a votat pur si simplu dar de fapt [am lamurit pana la urma] ca l-a citit si a considerat articolul slab. Corect si perfect de acord. Insa cum penSULA mea sa mai ascult vorbe mari gen Zoso cu articole postate de altii [nu il citesc dar ieri sau alaltaieri mi-a sarit titlul in ochi pe FTW] si alte “sfaturi” cand gasesc omul cu mata’n sac, ca sa zic asa.

Stimabilul domn care a avut bunavointa sa dea un minus frumos la majoritatea articolelor din ultimele saptamani [in special cele votate] se numeste “alexandru mircea” asta este userul.. probabil si numele. Sa fie sanatos 🙂 Poate a facut o “pasiune” pentru mine si nu stiu. N-am idee de ce in ultima saptamana s-a cam facut coada. Si nu ma refer doar la ce se intampla pe net. Nu are sens sa intru in detalii, ca nu intereseaza pe nimeni.

Sper sa aiba bunavointa sa imi explice coincidenta voturilor fix pe articolele promovate. Pentru ca una e sa nu iti placa si alta e sa faci o fixatie. Dar sa consideri mai tot de acolo ca fiind praf, inseamna sa imi jignesti cititorii. Nu stiu cati dintre voi inteleg chestia aia de sus  din header “artist, nu blogger…” desi poate ca sunt blogger fara voie. In fine… Am mai zis de datul in cap… si pana la urma userii sunt de vina si din pacate adminii si ce mai sunt ei acolo sus si muncesc la site trag pentru useri.

Si ca o mica incheiere, e mai putin important [si de data asta specific, ca sa nu mai fiu inteles ca ma enervez and stuff] daca articolele sunt promovate sau nu. Sunt citite [chiar daca traficul e infim] si nu sta lumea de comentarii. Mie cand nu imi place ceva, nu votez, trec mai departe. Dar deja unii sar gardul. Puteti sa spuneti ca sunt nebun. Da, sunt. Care e problema? Insa am o gandire logica in tot ce fac.  Asa nebun cum sunt…

Ca idee… la cateva minute dupa ce am postat articolul, am trecut sa vad ce s-a mai postat, poate mai citesc ceva si am intrat sa vad ce imi mai fac postarile pe-acolo. Am vazut un 0 trecut.. am zis, ok. Cuiva nu i-a placut. Si apoi n-am avut ce face si m-am mai uitat la ceva de-acum o saptamana care tot pe 0 a ramas. Coincidenta. Aceeasi tehnica de taiat macaroana aiurea. Si inca o chestie mica, ca sa demonstrez ca “nu stiu ce spun” [prefer sa mai adaug un detaliu decat sa ma complic cu print scree – timp si efort pierdute aiurea], articolul cu tatuajul cu dragoni s-a bucurat de “succes” si avea deja 5. M-a surprins si m-a bucurat. Inclusiv acolo a avut cineva grija…

Si mai e un stimabil. Rizache pe numele lui de user. Fratilor, nu inteleg. un prost se crede destept sau daca articolele nu sunt din domeniul lui [si chiar daca ar fi… ar deveni concurenta].. unul dintre cei votati se razbuna… si tot asa. Merita o atentionare sau nu? Luati exemplu de la tB in materie de cum tratezi cu userii ca sa fie pace si liniste. E de cacat nasol ca din cauza catorva insi sa aiba de tras o comunitate intreaga. Parerea mea.

Eu unul as recomanda scoaterea votului negativ. Mi se pare in plus, nu un plus.

pi es- Nu vreau sa se inteleaga ca vreau sa fac “audienta” cu scandal, ca nu sunt la tv sa fac circ. Pur si simplu am multe frustrari si refulez. Face bine la psihic. In cazul de fata, frustrarile se numesc nelamuriri.

Filed under: blogosferoidizari, , ,

33 Responses

  1. Neamtu' says:

    Nu esti singurul in situatia asta. Domnul respectiv voteaza negativ majoritatea materialelor aparute. E drept ca, pentri nivelul domniei sale articolele celorlalti sunt ciurucuri, insa nu putem fi toi profesori universitari. Si daca am scrie la fel, ar fi doar un copy/paste la toate articolele. Nu cred ca are ceva personal cu cineva anume, pur si simplu se considera superior tuturor. Pe de alta parte, oricat de fain ar fi sa ai voturi multe pe ftw.ro, nu cred ca traiesti pentru ele, nu?

    • sssfinxxx says:

      am inteles. inseamna ca nu-s nebun. asta e important 😀
      nope, am si specificat ce e cu voturile, tocmai ca sa nu se creada ca tin la rpomovarea atat de mult incat sa nu pot sa imi vad de trreaba. doar ca am un simt al dracu’ de dezvoltat in ce priveste personajele ca cel de mai sus 🙂

  2. Am citit ce ai scris,dar pe mine ma depaseste chestiunea.Nu inteleg aproape nimic.De votat votez intotdeauna cu punctajul maxim.
    Succes mai departe si inspiratie!
    Gabi.

  3. maya says:

    Si care e problema? Sunt niste voturi pe un site. 😉
    Poate omului nu ii place ce scrii :-??

    • sssfinxxx says:

      daca nu ii placeau, pe cuvant daca aveam ceva impotriva. dar daca ar fi sa merg pe mana ta, ar inseamna ca mai toti care au postat articole in ultimele zile au articole slabe 🙂

  4. alphadog says:

    Hahahaha! Ăştia doi au dat cu minus şi la ultimul articol postat de mine pe FTW. Probabil, fiind doi piţiponci, s-au simţit lezaţi de tonul articolului meu.

    :))))

    Noi să fim sănătoşi!

    • sssfinxxx says:

      nu stiu frate, cand ma deranjeaza ceva spun. asa sunt io. si daca nu am dreptate.. astept sa mi se demonstreze 🙂

      • alphadog says:

        Eu îţi dau dreptate. Ştiu, sînt şi specimene d-astea care dau minus la tot ce prind. Mai ales acum cînd votul (cică) e secret. Eu nu-mi fac sînge maro din cauza asta.
        Nu mi-am făcut nici măcar atunci cînd la promovarea unui articol de-al meu pe FTW, “softul” mi l-a îngropat undeva prin pagina a cincea.
        Asta e! 🙂

  5. Ciolitto says:

    Eee sa stii ca imi place ce ai scris si sunt de acord cu tine in totalitate. Daca nu imi place un articol nu il votez si gata, am rezolvat problema. Deja nu mai tine de placut, tine de concurenta, “de ce sa ai tu un articol promovat cand pot avea eu” si tot asa. “Dau vot doar la userii cunoscuti in rest minus, ca doar o viata avem”.
    De aceea imi place sa primesc si un comment atunci cand un utilizator imi da vot, asa ma linistesc.

    • sssfinxxx says:

      da, ca daca lasa un comment stii si tu de ce a fost considerat un articol slab. desi multi abia avem timp sa citim, dar sa mai lasam si comentarii?
      in alta ordine de idei… ma oftic sa stiu ca fac parte din comunitatea FTW si sunt trasi la raspundere fix aia care trag mai mult. sau oameni care posteaza articole muncite si interesante. deja m-am obisnuit sa trec seara pe FTW si sa vad articolele promovate. vad titlul, descrierea.. si daca imi place citesc. dupa ce citesc merita un vot sau nu. simplu. insa… asa se poarta. dai si tu pe unde prinzi.. spre deosebire de data trecuta [unde subliniasem fix faza cu care am inceput articolul] cand ceream si 2 cuvinte sa stiu de ce a fost praf. nu ca as fi scris altfel. dar macar nu mai postam din categoria respectiva daca se adunau prea multi nemultumiti.
      si pana la urma asta e ideea. ca in loc sa mergem inainte.. ne dam in cap. si de la 2..3 sau cati or fi… este situatia actuala. eu propun o treaba.. ceilalti pot fi de acord, neutri sau sa ma injure. alegerea fiecaruia. ca membru FTW ma exprim si imi spun nemultumirile. pentru cine are ochi sa vada 🙂

      • raluxa says:

        aduna-mi o “colectie” de articole submitate de tine in care se repeta votul negativ al unui user (sau mai multi) si iau masuri (vorbesc cu omul, eventual dau un warn, ceva). dar… poti fi sigur ca alexandru mircea te-a votat mereu negativ? dupa cum stii nu se mai poate vedea cum a votat fiecare…

        • sssfinxxx says:

          bine 😀 [oricum, nu sunt singurul nemultumit] si m-am uitat intai sa ii vad pagina, am vazut ca incearca o critica de muzica.. aici a postat de la un prieten foarte bun care are trupa punk etc [am apreciat gestul].. ma rog

          Exemple:
          1. pai aseara la cateva minute dupa Pseudofurtul de ZeList… pac. 0. am zis OK.. am mai patit asta.. sa nu ma pripesc.. hai sa vad ce si cum. i-am vazut gustutile ca sa imi pot face o parere de vot negativ. apoi m-am uitat prin articole si.. ma rog. asta e primul: http://ftw.ro/Blogosfera/Pseudofurt_de_ZeList [desigur ca apoi a aparut si Rizache la ceva timp]. bun.. nicio problema.. un singur articol. nu e panica.

          apoi ma mai uit.. si enumar acum ce stiu eu ca a fost promovat [si m-am uitat inca de atunci de curiozitate sa vad cui i-a placut atat de mult si stiu ca ramasese un anumit numar de voturi.. un anumit numar de useri] si am doua cazuri clare:
          2.- Tatuajul lu’ fratimiu cu dragonii unde a aparut stimabilul.. [ ce coincidenta…] ca dupa vizita lui mai degraba aparitia la voturi se facuse 4 http://ftw.ro/Personale/Dragons_Session_1_Outline
          3.- desi ii place muzica.. eventual sa comenteze pe tema asta, se pare ca [facand abstractie de poezia apreciata de ceilalti] a binevoit sa scada la 3… ca nu ii convenea ceva http://ftw.ro/Cultura/Poezii_in_week_end_Samburi

          daca iau in calcul ca in mare parte stiu cine voteaza cu plus pentru ca unii voteaza poeziile din week-end.. alteori o traznaie de-a mea cum e aia cu tatuajele…
          oricum.. faptul ca intru zilnic si citesc ce gasesc interesant [asa cum am zis si mai sus, votez ce imi place.. celelalte nu merita atentie, implicit acel vot negativ]face vizualizarea articolelor mele care sunt “bagate in seama” destul de accesibile… la un click.
          cele doua metode folosite sunt scaderea punctajului de la cele promovate sau ca in cazul 1 si hai ca mai dau un exemplu:
          4.- http://ftw.ro/Cultura/Poezii_in_week_end_Stigmatul_pielii/who_voted

          q.e.d. 🙂

        • Neamtu' says:

          Chiar ma intrebam cand o sa ‘te bagi’, Raluxa 🙂 Se poate ghici votul negativ, mai ales daca vrei sa demonstrezi cine a votat si cum. In primele voturi, cu putina atentie… poti vedea cine te-a votat negativ. Trebuie doar sa stai ‘cu ochiul’ pe votusi cateva ore.

  6. Radu says:

    Era mai bine cand era votul la vedere, acum… numai “eroi”.

  7. alexandru mircea says:

    salut,

    eu sunt inculpatul 🙂

    pe scurt: am votat cu minus majoritatea articolelor pe care le-ai propus pentru ca nu mi-au placut si nu mi s-au parut de interes public. nu este vorba, in nici un caz, sa am o problema cu tine. mi-am dat interesul si am intrat frumos pe fiecare articol, am citit, am dat drumul la clip (se poate verifica dupa IP). ideea este ca daca eu am facut efortul asta, atunci mi-am castigat dreptul de a-mi spune parerea. parerea mea este cea care este. de gustibus! in nici un caz insa nu inseamna ca un vot minus inseamna ca articolele tale sunt “praf”. inseamna doar atat, ca mie nu imi plac. asta nu inseamna prea mult. pana la urma, pe FTW nu conteaza ce vot am dat eu, un user, ci ce scor ai per total. anume, care este “impresia generala”. deci, UN minus nu inseamna “praf”, inseamna doar un minus; atat.

    revenind, in nici un caz nu “am ceva cu tine”. de exemplu, serialul cu tatuajul nu l-am votat pentru ca, desi pe mine nu ma intereseaza, m-am gandit ca ar putea interesa pe altii.

    si da, mi se pare ca pe moment pe FTW sunt mai multe balarii decat lucruri interesante. am insa si destule voturi “plus”; inclusiv alphadog are niste plusuri de la mine.

    @neamtu: in ce te priveste imi placi, esti un tip viu si cu mintea brici; astea fiind spuse, nu inteleg de ce scrii doar despre diverse generalitati (conflictul dintre generatii, venirea iernii, tabloidizarea mass-media etc.) si teme ras-discutate cand ai putea sa-ti pui in evidenta talentul scriind despre lucruri concrete, care tin de experienta ta proprie si care nu apar la altii.

    spor la lucru si succes! astept materiale excelente pe care sa le votez in consecinta 🙂

    • sssfinxxx says:

      salutare inculpatule 😆
      pai si e nevoie sa scriu un articol intreg ca sa lamurim chestia asta? :)))
      nu stau cu verificari.. si nu conteaza scorul 😉 e a nu stiu cata oara cand zic asta. inseamna ca am intuit bine mai devreme cand am zis de muzica si gusturi. te-am vizitat, am vazut si articolul submis de la brush…

      ma rog.. ideea era de coincidente. si asa cum am zis si mai sus.. eu ridic din sprancene destul de des iar cand am nedumeriri vreau sa lamuresc. asta sunt 🙂

      pi es- in caz ca nu ai observat ma ocup de arta in cea mai mare parte. daca arta nu e de interes general… dar asta e. de gustibus non disputandum

    • Neamtu' says:

      @alexandru mircea: multumesc de aprecieri. Probabil de aia nu mai am par, ca mi l-a retezat mintea :)Scriu generalitati tocmai pentru ca sunt citit de persoane normale si nu vreau sa cad in partea aia, in care eu sa scriu si sa nu intereseze pe nimeni. Sa inteleg ca votul negativ se doreste a fi un impuls?

  8. alexandru mircea says:

    scuze, induc in eroare: primul episod din serialul cu tatuaje chiar l-am votat cu +.

    • sssfinxxx says:

      pai la poezii am inteles, nu toata lumea gusta. la faza cu zelistul … iar am inteles.
      dar la faza cu tatuajul chiar era aiurea. eu incerc sa ii repar o cicatrice urata lu’ fratimiu si totodata sa arat etapele unui tatuaj si nici aia sa nu fie ok? d-aia m-am si bucurat cand am vazut ca a placut.

      vezi ca miercuri seara vine episodul doi 😆

  9. alexandru mircea says:

    si eu ma ocup cu arta (daca ai facut scoala la UNA e posibil sa fi fost colegi) si stiu ca din pacate arta nu e de interes public. asta e, n-avem ce-i face.

    • sssfinxxx says:

      nu cred ca am fost colegi acolo… abia sunt anul 3. atunci tu ca artist ar trebui sa sustii arta in vreun fel 🙂
      eu am inceput sa promovez tineri talentati… sau cu potential. ia-o cum vrei :))))
      sau.. o emisiune de arta cu artisti din ambele generatii. sau.. interviuri cu artisti de afara. ma rog. chestii 🙂

    • sssfinxxx says:

      a nu se intelege ca trebuie sa ma sustii pe mine 🙂

  10. So much drama, so little time…

  11. soundventure says:

    Si pe mine m-a penalizat pentru ca nu stiam cine e Lars von Trier. Voi stiti?

  12. soundventure says:

    nu toti apreciaza arta. in consecinta nici nu au pretentia sa-i cunoasca pe pe cei care o creeaza

  13. rizache says:

    Stimabile, vreau sa iti spun ca votul ar trebui sa fie secret si nu ar trebui sa fie treaba ta cum votez eu. Ca am alte prostii pe cap si nu m-am gandit deloc la asta pana acum.

Leave a Reply

