Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Scarile rulante

Ionut vorbeste de aglomeratia din metrou si alta problema asemanatoare cu scarile rulante de la Unirii. Perfect de acord, stiu cum e pentru ca am tot mers ani de zile cred ca de vreo 12 ani]. Solutia lui e “amenda+bataie”. Solutia mea e sa iau metroul cand este mai liber ๐Ÿ˜€

Eu cu aglomeratia de care vorbeste el m-am obisnuit si adaug la lista lui de nemultumiri faptul ca nu mai apuci sa cobori pentru ca vin toti gramada. Eu stiu ca si la un magazin, sau orice implica iesire/intrare intai se iese ca sa fie loc pentru cei care vor sa intre. Buuun… Dar cati se gandesc la aglomeratia din metrou ca o consecinta a traficului de deasupra? Reparatii, masini prea multe, accidente, etc “evenimente” care ingreuneaza tot ce misca? ๐Ÿ™‚

Si acum pot sa zic ce am eu cu scarile rulate. Aici la Universitate pasajul a devenit o trecere de pietoni subterana. S-o fi gandit careva ca acele scari [la cele rulante ma refer] au devenit o trecere de pietoni? Si ca e nesimtire sa te tii cu proastele tale de mana [de exemplu] in timp ce altii vor sa treaca? Da. stiu… unii vor spune ca exista si scarile alea normale de langa. Dar cand te grabesti [sau poate din comoditate] alegi scarile rulante si afli prea tarziu ca era mai bine sa o fi luat pe langa, mai ales cand “imi permiteti va rog?” nu functioneaza.

Filed under: frustrari personale, , , , , , , , , ,

10 Responses

  1. ionut andrisan says:

    da ma Andrei, dar programul la serviciu nu ti-l face in functie de aglomeratia de la metrou.. asa ca, nu prea iti alegi ora la care sa mergi cu metroul ๐Ÿ˜€

    • sssfinxxx says:

      la pariu? prefer sa plec cu juma de ora mai devreme si sa ajung mai repede decat sa pierd o ora pe drum ๐Ÿ™‚
      hai sa vedem: sa zicem ca incep scoala la 8. ar trebui sa plec la 7. in cazurile fericite, ajung la 8. daca apar probleme pe drum.. se face 8 jumate, cu tot cu nervii de rigoare. asta penntru ca incepand cu 7 fara 10 incepe stresul. si atunci… nu mai bine plec la 6 jumate.. inainte sa fie full si ajung la 7 jumate dar linistit, fara nervi si am timp de un ceai cald sau o cafea? parca intru altfel pe usa ๐Ÿ˜‰
      pi es- da, e posibil sa am un avantaj ca fumator si sa ma bucur de o eventuala cafea. dar chiar si fara tigari tot iti pui ordine in ganduri si merge altfel treaba ๐Ÿ™‚

  2. embrionu says:

    Romania cica va creste prin bun simt si responsabilitate. sau cel putin asa se mandresc cei de la PETROM. intrebarea mea este: cand?

  3. Neamtu' says:

    Stii care e faza faina? Exista in toate orasele, un loc ingust, in care – MEREU – trebuie sa stea doua, trei persoane de vorba. Fara sa le pese ca incurca. SI la Roman exista asa ceva. SI oamenii nu inteleg ca stau in drum!

Leave a Reply

