Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Cum zboara timpul…

Timp...
Am intrat intamplator pe contul de trilulilu mai devreme si aveam notificare la clipurile de pictura si fractali. Erau de o saptamana, iar eu aveam impresia ca au trecut mai bine de doua saptamani de cand le-am postat. Cateodata trece prea greu, alteori prea repede.

Sunt atat de prins in ce fac incat nici nu imi dau seama. Foarte rar am timp sa ma uit si la altii sau chef sa “invat”. E aiurea sa nu poti sa iti bagi nasul si pe-afara. Parca ieri intram la Arte, e la o aruncatura de bat printre amintiri. E atat de ciudat ca timpul sa curga iar eu sa il percep de cele mai multe ori exact invers fata de cum ar trebui. Nu stiu ce sa zic.

Este iarasi toamna…

Filed under: frustrari personale, , , ,

6 Responses

  1. Marius Ola says:

    Amintirile sunt îndepăratate, atunci când nu trăim intens. Poate că viaţa, într-un amalgam de trăiri, sentimente, creaţii face timpul să zburde în favoarea noastră. Iar amintirile sunt multe. Pot fi însă şi frumoase. De cele mai multe ori…

  2. Lorena says:

    Timpul se scurge cu aceeasi intensitate, insa, probabil ca noi percepem trecerea lui diferit datorita modului diferit in care il petrecem …

    • sssfinxxx says:

      sunt constient si de asta… cumva asta subliniez doar ca e mai greu cu formularea. d’aia am si incercat sa dau exemple. la mine trece greu si repede in acelasi timp. de obicei articolele mele au alt continut dar mai calc stramb si mai apar si… d’astea 🙂

Leave a Reply

