Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Dragons- Session 1: Outline

Incepand de azi, veti putea urmari saptamanal, evolutia unui tatuaj. De la contur la culoare si finisaj πŸ˜€

Cel care beneficiaza de tatuaj este chiar fratele meu mai mare, Madalin Pavel [sportiv- se vede, nu?] pe care il tot “amenint” de vreo 2-3 ani ca il prind si ii trantesc un model pe spate.

Asa ca hai, spor la treaba!

*Timp de lucru: 2h 30m
*Ace folosite: RS7, RL7

dragons outline 1 dragons outline 1b


Sedinta 2
Sedinta 3
Sedinta 4
Sedinta 5

Filed under: tatuaje, , , , , , , ,

20 Responses

  1. Skag says:

    Nice:D Am si eu un dragon pe brat:D

  2. fireflight says:

    Imi place sa privesc tatuaje, dar sa imi fac unul…cam nu. Oricum este reusit!

  3. Marius Ola says:

    Reuşit tatuaj, chiar frumos.:)

  4. brushvox says:

    spor. πŸ˜€

  5. Emil says:

    Nu e pe gustul meu. Spor la terminat.

  6. vioemmi says:

    spor la treaba , vezi sa a-l faci fain !!!

  7. walkeronsky says:

    tare tatuaj..eu ma tot gandesc daca sa imi fac unul sa nu πŸ˜€

  8. Salut,nu stiu cum am dat de blog,dar si pe mine ma cheama Pavel Andrei+ Serban:)).Interesant

  9. […] Azi m-am ocupat de cicatrice [de fapt este o grefa de piele] pentru ca prinde mai greu si am vrut sa delimitez bine zona. Pana cand o sa trec la culoare, am trasat din umbre forma de inceput, urmand sa intru la detalii intr-una din sedintele viitoare.Am incercat sa ma folosesc de forma si denivelari pentru a avea o textura cat mai potrivita flacarii. Plasarea dragonului de sus ma ajuta sa integrez forma ranii in model, dupa cum se poate vedea din sedinta trecuta de la contur. […]

  10. […] Session 3 Dupa ce m-am ocupat de contur si apoi de umbrele de pe cicatrice, azi trecut mai departe si am intarit umbrele dragonului de sus […]

  11. […] Sedinta 1 Sedinta 2 Sedinta 3 Sedinta 4 Sedinta 5 […]

Leave a Reply

