Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Citate personale si alte…


Daca vreti sa stiti dupa ce principii ma ghidez, las aici cateva citate personale iar lista va fi completata in timp.

Status: “Terapie intensiva de odihna prin munca.”

“Nu ma astept la nimic, dar sunt pregatit pentru orice.”

“Cand totul e intors pe dos, rastoarna lumea” [ulterior a devenit formulare pentru “Teoria zambetului”]

“Improvizeaza si cucereste!”

“Primul pas in a realiza ceva este sa incerci”

“La un om, incerc sa vad calitatile, nu defectele”

“Una e sa fii curios si altceva este sa fii indiscret”

“Poti intreba orice, dar ai grija ce iti doresti sa afli”

“Nu conteaza ce faci, conteaza cum faci”

“In orice intamplari nefericite exista urmari bune”

“Facand pentru altii, faci pentru tine”

“Mintindu-i pe altii, te minti pe tine insuti”

“Ca sa ajung sa ii inteleg pe altii, a trebuit sa ma inteleg pe mine… desi nici pe mine nu stiu in ce masura ma cunosc”

“Daca azi fac cumva sa fie bine si maine va fi bine. Pentru ca am avut grija sa ma ocup ieri”

“Iubesc oamenii in aceeasi masura in care ii urasc”

“Eu nu prea am notiunea timpului: zboara repede si in acelasi timp trece greu”

“Lupta extremelor e lupta pentru echilibru”

“Am ajuns sa ne fie frica de celalalt, chiar daca are intentii bune”

“Abordarea simpla si directa este pentru oamenii deschisi la minte”

“Daca s-ar afla in fata unei oglinzi, oamenii nu ar mai arata cu degetul si sa judece”

“Prefer sa le las celorlalti optiunea de a alege, isi vor da seama singuri , mai devreme sau mai tarziu, daca au facut alegerea corecta”

“Cand nu ai timp, iti faci”

“Daca un om care a ajuns sus te trateaza tot de sus, ala nu este Om.  O  persoana cu capul pe umeri iti va intinde o mana sau iti va da un sfat”

“Nu e niciodata prea tarziu, asa cum nu este niciodata prea devreme”

“Lipsa conditiilor creeaza consecinte favorabile”

“Chiar si cand doare este bine. Simti ca esti viu”

“Dupa ce ai pierdut totul deja simti ca nu mai ai nimic de pierdut”

“Am fugit de altii, pana am realizat ca fugeam de mine”

“Femeia paleste in umbra artei desi tot ea e cea care ii da nastere de cele mai multe ori “

“Nehotarat inseamna imprevizibil. Imprevizibil inseamna interesant”

“Pasiunile mele sunt comune dar extraordinare…”

__________________

“O persoana simplu de complicata mi-a spus ca sunt complicat de simplu…”


To be continued…

Filed under: frustrari personale, , , , ,

23 Responses

  1. clo says:

    mai e unul dragutz: “cel mai bun plan e acela pe care nu ti-l faci… nu are ce sa mearga prost!”

  2. kamy says:

    Acela cu “iubesc oamenii….”si acela cu “poti sa intrebi orice…” sunt absolut geniale

  3. kamy says:

    mi-ai zis sa argumentez…sau ca ar fi o idee…paaaaaiii…
    Acela cu “iubesc oamenii…”eu cel putin…cred ca e imposibil sa iubesti un om in orice ar insemna el…trebuie sa fie ceva care “urasti” la el…insa daca iubirea e mai mare…uiti de ura…sau chiar invers…urasti un om pentru felul in care se comporta cu tine sau…insa in adancul tau tii la el mai mult ca la orice…
    Celalalt cu “poti sa intrebi….”e si mai adevarat …multi dintre noi vrem sa aflam lucruri insa nu stim daca suntem pregatiti pentru asta…de multe ori e mai bine sa nu stii…pentru a nu suferi…este o vorba…ce nu stii nu te doare…
    Mai astept si alte citate…la fel de …wow

    • sssfinxxx says:

      da.. ideea e sa stii ce vrei. de la altii… de la tine…
      iar alte vorbe “de duh”… cand imi aduc aminte de ele. adica le aplic si acum am unde sa le trec sa pot sa dau share 🙂

  4. […] varianta. Cred că atunci a fost prima oară când am simţit că am pierdut tot. Am zis şi în citatele personale că în orice întâmplări nefericite există urmări bune şi după ce ai pierdut totul deja […]

  5. le-am găsit pe toate suficient de profunde încât să-mi rămână în suflet…. şi să mi le recomand ca reguli de viaţă…..

  6. Nora says:

    O colectie superba 😉

  7. […] din exterior, se confundă eronat omul cu artistul. Având în vedere că blogul prezintă punctele de vedere şi moralitatea [în cazul de faţă ale artistului], cât sunt artist şi cât sunt blogger [în varianta […]

  8. Tzu says:

    mie imi place ultima 😛

  9. […] 1. În mare parte, se începe de la un print pe post de stencil, pentru forma generală. Avantajele proiectelor digitale este că pot fi reproduse identic. Dezavantajul este că spre deosebire de gravuri unde nu sunt copii ci exemplare, lucrări care deşi sunt aproape identice îşi păstrează mici detalii pentru fiecare lucrare  în parte, mediul digital le rezumă la simple copii. Altă lacună e de ordin tehnic, faptul că printul digital  nu are o calitate satisfăcătoare: printarea fiind CMYK, pigmentul final va fi desaturat… ar mai fi faptul că pânza nu va fi acoperită uniform şi alte câteva detalii de care nu are sens să menţionez. Motiv pentru care am ajuns la noţiunea de refractal, o regândire a fractalululi în sine atât în mediul său digital cât şi ca interpretare în tehnici tradiţionale, de unde şi nevoia de a ajunge la această tehnică mixtă, intervenind manual. Astfel, o idee [concept] digitală poate fi dezvoltată de la o simplă idee. Pentru că aşa cum am mai spus, nu contează ce faci… contează cum faci. […]

  10. miruna says:

    In primul rand ma uimeste faptul ca cineva atat de tanar isi poate contura atat de clar un cod de …hai sa zic principii …personale …

    Si daca mi-ai cere sa aleg dintre toate ce cred eu ca te defineste ,mai ales,ca te-am vazut …as alege asta,pentru ceea ce inseamna pentru tine relatia…tu si ceilalti…:

    ,,La un om, incerc sa vad calitatile, nu defectele”

    Asta imi explica usurinta cu care comunici ,empatizezi ,si cei ce inteleg cum esti de fapt pot avea garantia ca au in preajma un om care spune ce gandeste fara prefacatorie .Insa acest gen de oameni sunt cu atat mai usor de ranit pentru ca lupta cu armele la vedere …

  11. luminisiumbre says:

    “Femeia paleste in umbra artei desi tot ea e cea care ii da nastere de cele mai multe ori “
    =D>=D>=D>

  12. ela says:

    fur si eu cateva :-??

Leave a Reply

