Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Ce mancam azi?

Poate suna ca o invitatie la restaurant dar nu e. Reprezinta una din problemele pe care mi le-am pus in ultima vreme. Despre fast-food am dezvoltat la un moment dat insa am fost mai devreme sa iau un iaurt de baut si mi-am amintit de “scuza” produselor dietetice vandute la acelasi pret doar pentru ca sunt dietetice. Adica iaurtul cu doar 0,1% grasime isi merita banii doar pentru ca e dietetic? Pentru cei care tin regim da, iar producatorii profita de acest lucru. Ei bine, 0,1% inseamna ca iti vand apa chioara. Laptele are intre 15-18% grasime in varianta “proaspat muls”.

Ca sa ramanem la produse dietetice, mergand tot pe aceeasi scuza folosita de producatori, ne sunt servite produse cu nivel proteic scazut [caloric zic ei]. Pe mine nu ma pasioneaza produsele cu putine calorii ca mai am ani buni pana reusesc sa imi trag burta.

Insa eu mi-am refulat frustrarile pe tema asta asa ca las in continuare detaliile legate de E-uri si… alte ghidusii toxice despre care am citit intr-un articol interesant rasfoit acum cateva zile.

Filed under: frustrari personale, , , , , , ,

8 Responses

  1. annna says:

    E chiar trist ca suntem nevoiti sa mancam toate rahaturile din comert din lipsa de timp, de preocupare, de atentie… si poate de informare! Felicitari pentru subiect, poate ca am fi macar putin mai sanatosi daca am deschide bine ochii cand am cumpara ceva si nu ne-am uita la cantitate si la pret in primul rand, ci la calitate…

  2. g1b2i3 says:

    Intotdeauna produsele dietetice sunt mai scumpe.Cine trebuie sa tina regim (daca e bolnav,de exemplu) are nevoie de multi bani.

  3. vioemmi says:

    bine mai andrei , de ce crezi tu ca am trecut la lapte de struguri???Asta are 10,5-15

  4. […] mai scris si despre ce contin alimentele in general asa ca azi am primit si eu componentele vaccinului si alte cateva […]

Leave a Reply

