Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Mircea Badea

Cum am renuntat de cativa ani la TV prind mai rar cate o emisiune. Asa ca recuperez pe net. Nici pe Badea nu l-am mai prins o emisiune intreaga de cand cu scandalul celor care ne asculta si pe care ii salut mai mereu cand vorbesc cu cineva la telefon. Stiu ca in ziua aia nu am mai plecat la scoala.

Zilele trecute insa m-am amuzat teribil de animatia realizata de Cosmina Pop şi Ruben Kislaki si am zis sa dau share. Poate pentru unii e ceva vechi insa eu recuperez mai greu. Asa e cand te retragi in atelier la lucru. 🙂

Filed under: funny, , , ,

Leave a Reply

