Andrei Pavel

artist, nu blogger…

WordPress theme review

review

M-am gandit sa spun de ce am ales schimbarea temei si cu ocazia asta vad si eu mai clar diferentele intre ele. Totodata e mai usor sa nu repet cand sunt intrebat dar acum am toate detaliile. Pe scurt, pentru cele 2 coloane de widgets din dreapta [aveam nevoie de spatiu pentru informatie] am renuntat la multe aspecte bune din tema anterioara.

1. ChaoticSoul

Avantaje:

– “header” [pentru personalizare]
– fundal negru [atmosfera aparte]
– coloana pentru scris de 490 pixeli
– imaginile se vad foarte bine pe fundal negru
– in categorii se vad doar titlurile articolelor
– sub articol, categoria si tagurile sunt separate
– linkurile inserate in text apar bloduite insa raman tot albe

Dezavantaje:

– textul nu este suficient de luminos

2. Grid Focus

Avantaje:

– 3 coloane
– textul este mai clar
– imaginile postate au “border”
– linkurile inserate in text apar cu alta culoare

Dezavantaje:

– formatul este pentru jurnalism si cere “allign” la text
– aspectul general este usor monoton si extrem de luminos
– coloana pentru scris de 410 pixeli
– lipsa headerului
– in categorii se vad articolele intregi
– sub articol, categoria devine tag
– filmuletele de pe Youtube nu incap

*alegeti cu mare grija o alta tema pentru ca eu a trebuit sa editez toate articolele

Filed under: blogosferoidizari, , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 Responses

  1. […] original post here:ย  WordPress theme review Related […]

  2. JeAnne Dark says:

    buna,
    voiam sa iti spun sa ma stegi din blogroll-ul tau cu adresa de wordpress, (kestioare) pt ca m-am mutat pe blogspot. Si sa ma adaugi, daca se poate, cu noua adresa.

    eu te-am adaugat deja.

    multumesc frumos anticipat.

    spor la postat!

  3. JeAnne Dark says:

    dar tot nu ma gasesc ๐Ÿ˜€

  4. Catalin says:

    Imi place tema asta; e mult mai ok decat cea pe care o aveai (era prea dark); asta nici nu zici ca-i de wp.com. ๐Ÿ™‚

    • sssfinxxx says:

      ehehe… asta e unul din cele 2 motive pentru care am schimbat tema. inca mai editez pe ici pe colo cte o pagina, ca la articole am trerminat in noaptea aia. alvesc daca mai schimb o data, insa asta era cam singura care mergea. am luat in calcul si cum apar paginile…. dar e mai luminos stiu ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

