Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Oameni


Sunt cativa oameni carora am de ce sa le multumesc [cronologic]:

1. Marius [Hermi] – pentru ca m-a ajutat la prima comanda de panze si a tras cot la cot cu mine pana a iesit bine. Fara sa isi dea seama, in timp, mi-a aratat ca mai exista prieteni iar acum il consider ca pe fratele meu mai mic.

2. Michelle – datorita careia am acum un atelier unde pot sa ma desfasor.

3. Flavia – pentru ca a facut in cateva luni cat nu au facut altii in ani de zile

4. Asaseya – pentru ca m-a batut la cap a insistat sa pun mana sa imi fac blog pe wordpress [care fata de ce aveam pe blogspot chiar e.. ce trebuie]

Filed under: frustrari personale, , , , , , ,

7 Responses

  1. flaiu says:

    awwwwwwwwwwwwwww

  2. una mica says:

    ma intreb,obiectiv,oare cine ti-a facut rost de prima comanda…
    :))

  3. una mica says:

    cu faima…de dupa comanda sau de dupa”dupa”?ooofff…atacant trebuia sa te faci…n-am nevoie de multumirile nimanui …doar imi pare rau ca vad prea mult in oameni…
    aaa… si cu poze de la nunta ai mai ramas…si cu material pentru emisiune…:))

  4. una mica says:

    ps: daca vrei iti dau mobila inapoi…da’ nush daca ai unde sa o bagi p toata…

Leave a Reply

