Andrei Pavel

artist, nu blogger…

10 filme

10 filme

…care apar si as cam vrea sa le vad ๐Ÿ™‚

01 Capitalism: A Love Story -mai degraba un mockumentary decat documentary.. dar ramane de vazut
02 Zombieland -sper sa nu fie tot o prastie de film ca “Shawn of the dead”
03 The Invention of Lying -sunt curios sa vad cum se duce pe apa sambetei inca o utopie
04 More Than a Game -time travel, baschet bla bla…
05 Good Hair -Chris Rock. ce pot sa zic mai mult?
06 Where the Wild Things Are – animatie.. care a cam pus imaginatia la lucru
07 Saw VI – Saw I… Saw V
08 Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant -posibil sa fie soft ca “Twilight” [care Twilight are si un sequal si ii zice “Saga nu mai stiu cum”
09 Planet 51 -animatie again…
10 Ninja Assassin -un film lejer cu cafteala ๐Ÿ˜†

Filed under: movies, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 Responses

  1. anamriadeleanu says:

    din toata zecimea asta ๐Ÿ˜€ :P, eu as vrea sa vad, daca am timp The Invention of Lying ;

    ai un bilett in plus? nu ofer supreapret; merci :L)

    [ s’acu, poate mai prind o ora de somn]

    sa ai o zi buna !

  2. Ruksa says:

    Suna bine cam toate. Multumesc pentru sugestii! Dupa ce le vad, impartim impresii.

  3. Marius Ola says:

    Filmul cu Cris Rock cred cฤƒ l-aลŸ vedea. Are umor tipul:)

  4. anna says:

    Andrei, imi faci concurenta la filme?? glumesc, eu am o lista muuuult mai mare de vazut, si sunt toate filme mute ๐Ÿ˜ฆ
    unele chiar imi plac, dar altele…. adorm cu nasul pe taste dupa 5 minute ๐Ÿ˜ฆ

Leave a Reply

