Andrei Pavel

artist, nu blogger…

CDA: BB3

cda BB3

A fost o experienta [aero]dinamica. Expozitia a avut ca tema hartile si s-a desfasurat in mai multe locatii. Putine lucrari mi-au trezit interesul si ma pot declara putin dezamagit. Nu stiu de ce, dar cand spui Bucharest Biennale [o bienala internationala de arta contemporana ajunsa la editia a treia] parca te astepti la mai mult.
Mai multe detalii si accentul meu de β€œIlici” in clipurile din link πŸ˜€

Filed under: Interviews, , , , , , , , , , , , , ,

2 Responses

  1. nu am reusit sa fiu luni, dar ziua de marti abia a inceput; chiar daca sunt obosita, nu din cauza asta nu m-a ‘atins’ subiectul ( oricum, prea divers pt citeva secvente din care nu am inteles aproaspe nimic 😦 )
    recunosc, tema asta imi e straina; deh, fiecare cuuu meritele sau cu carentele sale…
    BUNA DIMINEATA! πŸ™‚ πŸ™‚

    • sssfinxxx says:

      buna dimineata πŸ˜€
      poti sa ajungi si vineri, emisiunea tot acolo este. daca prinzi vreo zi de luni in care nu apare emisiunea, inseamna ca am patit ceva si poti sa suni la politie πŸ™‚

Leave a Reply

