Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Leapsa sfinxunoidala

Am luat o leapsa luminoasa de la DigitalElf si o sa raspund la intrebari dar nu o sa dau mai departe.

1. Când ţi s-a-ntâmplat ca lecţiile învăţate de la cei vechi să contribuie la succesul tău?

Mai bine ma intrebai cand s-au batut cap in cap. Mereu am fost oaia neagra sau ala ciudat. Cand toate sunt impotriva ta iti gasesti singur calea chiar daca in ochii celorlalti vei fi un nebun.

2. Dacă ai putea invita un mare clasic la cină, cine ar fi şi de ce?

De ce neaparat la cina? Eu nu prea mananc seara. Sau… nu prea mananc. Oricum, ar fi foarte greu de ales. Sa zicem… Caravaggio. Sa ii spun ca nu mai e ca pe vremuri sa poti da nastere barocului si ca acum te cam nasti prea devreme pentru ce poti sa faci. In rest, am vorbi despre arta si femei, preferinte comune.

3. Cine-i cea mai influentă persoană în viaţa ta?

Eu. Fara mine nu ma-s descurca.

4. Care-i ambiţia ta secretă?

a- sunt mai multe

b- daca as spune, n-ar mai fi secret. Next please.

5. Preţul gloriei?

E cu dus si-ntors. De obicei ai parte de ea, in cazurile fericite, dupa ce mori. Eu nu astept sa mor si vreau sa ma bucur cat sunt in viata. Si mai ales tanar. Si nu ma refer la circul de la televizor.

In ce ma priveste… lacune de somn, mancare si multe alte detalii nesemnificative pentru cine citeste.

6. Greci sau Romani?

Luptele greco-romane se pun? [Daca  mi se ia interviu si se ajunge la “baza de date” si partea teoretica, ii invit respectuos la un muzeu su la un profesor]

Filed under: blogosferoidizari, , ,

4 Responses

  1. Brasov says:

    Salutare…….vreau sa schimbi te rog linkul pe care ti l-am dat (turism-romanesc.blogspot.com) in http://www.reklama360.ro/Cazare-Rasnov cu title Cazare Rasnov……Mersi…linkul tau apare la parteneri in turism-romanesc.blogspot.com

  2. Inka says:

    Buna, Andrei! M-am mutat la http://incasha.com . Te rog frumos daca poti sa modifici linkul din blogroll. Multumesc tare mult! o zi buna iti doresc!

  3. Inka says:

    ps: daca poti, sa ma anunti pe blog 🙂

Leave a Reply

