Andrei Pavel

artist, nu blogger…

De ce sssfinxxx


Initial aveam printre diversele porecle puse de altii.. Pictoru’. Asta a fost folosit cel mai des. Cu timpul am inceput sa scriu poezie.. Sfinxul era misterios… antic… jucam Counter Strike si am cuplat repede un Magnum modern printr-un underline. Am preferat sa gasesc eu alternative pentru ca cele gasite de altii erau banale si de larg consum. La un moment dat am vrut sa simplific si am incercat sfinx simplu. Era luat. Am vrut cu numele meu. Si Andrei Pavel era luat.

Si apoi am zis sa fie cu sss si cu xxx. Partea haioasa e ca fonetic incepe cu s si se termina tot cu s. Si cam asta e. In urechile multora se aude sfinx. Simplu.

M-am obisnuit si saturat in acelasi timp,ย  sa fiu bagat in aceeasi oala cu restul lumii. Toti avem pretentia sa fim altfel si de fapt chiar suntem. Insa cati dintre noi sunt si deosebiti? Sunt atat de atipic incat si eu ma minunez. Si cand zic atipic, zic ciudat. Sau dubios. Nu stiu exact cum gandesc ca nu resimt in mare parte decat rezultatele. Mecanismele sunt prea intuitive sa apuc sa le analizez.

Filed under: funny, ,

4 Responses

  1. Povestiri din orasul viu says:

    Pe rand suntem cu totii, cand diferiti complet, cand una si aceeasi fiinta. Cand Dumnezei cand ameobe…

    Eu imi caut valente noi si vechi pe care le-am dat uitarii, ma caut si ma gasesc bucatica cu bucatica, sa vad uneori ca nu mai sunt azi ce eram ieri si ma bucur. Sunt eu cea noua si nerepetabila. Unica. In miscare. In incercarea de a fi Dumnezeu 24 de ore pe zi… dar esuez. Imi e somn, imi e foame, fac caca, fac pipi, ma fut si plonjez in starea de ameoba. Unde ma confund cu miliardele de oameni care dorm, mananca, se caca, se pisa, se fut. Nici o diferenta. Nimic atipic, dubios, ciudat.

    • sssfinxxx says:

      eu aceeasi fiinta cu altcineva? never again ๐Ÿ™‚

      pai… problema e ca lucrurile normale devin tabu. oamenii se ascund de ceea ce sunt ei de fapt.
      dar ca sa exemplific treaba cu aceeasi oala.. ca e usor tematic cu blogul tau doar ca eu… nu povestesc. altfel nu m-as mai ocupa de arta si ar deveni ce am pe-aici cu totul altceva…. eticheta de… sa zicem barbat. la modul simplist. e o categorie generala si multi trec cu vederea. in mare parte e bine sa fie asa. insa… imi vad de ale mele ca e mai sanatos. cine stie cunoaste, cine nu observa, sa fie santos ๐Ÿ™‚

  2. Clo says:

    ehhh, viata grea ce ai sau VREI sa ti-o faci.
    normal ca esti altfel. toti suntem altfel. daca nu ar fi asa, am deveni BANALI (intelegi aluzia).
    nu conteaza cum te numesti, ce porecle iti atragi sau cum te autointitulezi; important e sa faci ceva cu puterile tale.
    daca tu ai talent, foloseste-l pana la ultima picatura. fa-te mandru de tine si fa-ne si pe noi mandrii ca te stim (pentru ca daca as fi zis “cunoastem” as fi trecut in alta tabara)
    si cel mai important lucru mi se pare totusi sa nu faci din experientele tale, un sablon. nu tot ce a fost gresit in trecut nu poate insemna totusi ceva bun in prezent, si invers.
    daca esti TU si te simti bine CU TINE in diferite ipostaze, trebuie sa fii mandru ca ai ocazia sa traieste momentul respectiv.
    GO WITH THE FLOW… asa mi-a spus mie cineva la un moment dat.
    btw… porecla de “maestre” ti se potriveste mai bine.
    ๐Ÿ˜›

    • sssfinxxx says:

      am aflat ca mergem maestre in ultima vreme desi o merita cei consacrati. poate e o dovada ca fuck ceva ๐Ÿ˜€

      si desi multi merg pe ideea de mandrie ca ma au ca prieten, e exact invers. pentru ca de fapt eu ii apreciez pe cei care imi recunosc munca din simplul motiv ca mai pot simti cate ceva ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

