Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Avantajele si dezavantajele unui stangaci

Avand in vedere ca sunt stangaci, azi am gasit pe FTW un articol interesant [si primul preluat de la altcineva]

Avantaje:
– simt artistic, creativitate (in muzica, pictura, s.a),
– un IQ peste medie
– gandire abstracta
– independenta accentuata
– adaptibilitate crescuta (spre ex., in folosirea uneltelor si ustensilelor dedicate dreptacilor)
– elementul surpriza in confruntari fizice
– practicarea cu succes a unor sporturi precum: box (ex. Oscar de la Hoya), tenis (ex. John McEnroe), baseball (ex. Babe Ruth), canotaj, inot, golf e.t.c.
– rapiditate in gandire, viteza mare de reactie
– se adapteaza mai usor la vederea subacvatica
– exista o zi dedicata stangacilor (13 august)

Dezavantaje:

– scrisul cu probleme, insemnand intinderea cernelii sau a pastei de scris, de catre mana care inainteaza in pagina si “striveste” cuvintele deja caligrafiate
– uneltele, instrumentele, diversele dispozitive sunt concepute special pentru dreptaci, ca de ex.: foarfeca, fierastraul, pixul, mouse-ul, ibricul, chitara, armele de foc, cutitul, contactul de la autovehicul, declansatorul de la aparatul foto, schimbatorul de viteze de la autovehicul sau bicicleta, telefonul public (cu receptorul si fanta de monede pe dreapta), cartile de joc, felul in care sunt asezate tacamurile in localuri, s.a.
– salutul, care se face cu mana dreapta
– o viata mai scurta, cu aproximativ 9 ani – aceasta ipoteza trebuie privita cel putin cu precautie, intrucat a fost infirmata ulterior emiterii
– predispozitie pentru dislexie sau pentru boala Crohn

Daca aveti cunostinta de alte avantaje/dezavantaje, postati-le pe blog la rubrica de comentarii e blogul de unde am preluat articolul: “Despre stangaci”

Filed under: funny, , , , , ,

6 Responses

  1. capshunik says:

    oofffff faza cu IQ-ul peste medie o stiu si eu. Sunt invidioasaaaaaaaaaa:))

    • sssfinxxx says:

      oftica-te…. ๐Ÿ˜†

      acum… nu stiu ce sa zic. ce teste am facut pe net.. ultima oara imi iesise 130 si ceva… dar erau niste intrebarti aiurea… bine ca stau bine la capitolul logica. dar daca o luam pe partea cealalta… dupa spusele unora si la ce pagini am in dreapta se aude prin targ ca as fi geniu. asta da lol ๐Ÿ™‚

  2. Averac says:

    exista chitari si pt stangaci si se gasesc la fel de usor ca cele pentru dreptaci.

  3. Petru says:

    Salut !
    Am vazut ca ai preluat acest articol scris de mine pe http://desprestangaci.blogspot.com. Remarc ca nimeni nu-ti respecta indemnul de a posta comentariile la articol pe blogul de unde provine acesta. Anyway, cred ca n-ar fi rau ca cititorii tai sa bage capul si pe blogul meu, unde vor gasi articole de calitate, cu staif. Ultimul dintre ele face toti banii.

    • sssfinxxx says:

      dupa cum bine vezi, am dat toate detaliile. am mentionat si ca articolul este preluat si ai si un trackback [pentru ca asa se face]
      eu fiind stangaci chiar am apreciat articolul. in ce priveste citittorii, eu dau toate datele in special comentariile sa fie la tine… deci nu ma rezum doar la vizualizare

      cat despre comentarii.. doar al doilea se preta postat la tine ๐Ÿ™‚

      succes si daca sunt nelamuriri, anunta-ma ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

