Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Razbunarea lui Wile E. Coyote

*n-am gasit un convertor si dupa ce le-am tras wmv si nu le vedea la montaj [probleme de compresie, ca am incercat cateva variante] am salvat sunetul separat… am dat record screen si… calitatea nu e foarte buna. dar e ok, macar de fun asa…. ๐Ÿ™‚

Zilele trecute am fost pe la mama. Si nu mai gasea cartela pentru abonamentul TV [probabil multi au aceeasi problema] din simplul motiv ca respectivii vor sa treaca la alt fel de plata si nu mai distribuie cartelele. Partea proasta e ca nu se mai gasesc decat pe un an si se asteapta epuizarea stocului. Revenim…

Printre putinele posturi “available” era si DDTV unde rulau la greu desene animate. Si uite asa am prins doua episoade din “Roadrunner” unde saracul coiot si-o cam ia in freza. Toate funny, pana cand se exagereaza din partea autorilor si m-am decis sa il razbun [nu exista decat 2 variante… una cu “Dexter” si una cu “Family guy”.

Inventiv, Wile E. Coyote nu prea reuseste sa prinda pasarea vitezomana pentru ca planurile lui sunt aproape perfecte, dar nu perfecte.

pi es- am stat cam doua nopti sa caut episoadele… fragmente, lista.. research serios in paralel cu examenele. Sa imi fie rusine!

Filed under: frustrari personale, , , , , , , , ,

7 Responses

  1. Luana says:

    am facut si eu in paralel un research consistent pe Bugs Bunny, Daffy Duck si unul mai slabut pe restul desenelor Merrie Melodies. deci poti sa ma iei la examen :))

  2. flaiu says:

    i lol’d :)))))))))

  3. sandydeea says:

    hi hi…chiar e funny. Bravo. Succes la examene.

    • sssfinxxx says:

      inseamna ca am facut treaba buna ๐Ÿ˜€

      multumesc, mai am unul luni… o neprezentare le examen si.. daca ma incadrez cu referatul stiintific pana maine seara… luni doar ma duc si aia e. in rest.. germana si chestii simple. sarumana de trece p-aici ๐Ÿ™‚

  4. alex says:

    Ba dar ce faine sunt desenele astea vechi ! De ce nu le mai dau la TV ?! Toate rahaturile sunt date in principal pe CN ! Desenele astea ne-au incantat copilaria atat de multa vreme !

Leave a Reply

