Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Cu dus-intors

De data asta impartim in doua articolul.

1. La iesirea din Constanta exista un mic spatiu in fata blocului. Locatarii au facut cerere la primarie pentru a face o parcare si au fost refuzati [nu stiu daca de mai multe ori].Raspunsul era ceva de genul… “nu se poate ca sunt tevi dedesubt si nu se pot face lucrari. Recent s-au facut niste inspectii si se pare ca tevile nu mai sunt o problema. Astfel incat acolo va rasari cat de curand o mare cladire de birouri.

IMG_8435 copy aaa2. La o plimbare pe plaja [ca am ajuns de doua ori la mare si n-am apucat sa ma balacesc] am fost dezamagit de vremea nasoala.. apa rece si jegul de pe plaja… plus algele care zaceau la marginea apei. Linistea nisipului mai era spulberata de cate un tractor. Asa ca am ramas cu ceva funny πŸ˜€ In timp ce imi dadeam intalnire cu plaja si ma pregateam sa calc pe nisip am trecut pe langa o pancarta care imi arata “toaleta dus” si primul gand a fost unde e intorsul?…

Fac repede o poza si trec mai departe. Se intampla [oarecum] toate cele de IMG_8631 copy aaamai sus iar la intoarcere sunt lamurit mai clar [si mai citet] de catre reversul pancartei. Nu mai e nicio nelamurire. WC dus… clar fara intoarcerea de rigoare. Sau o fi dus… adica mutat? Acum stau si ma intreb… se adevereste vorba aia ca ai cazut inauntru?

Filed under: calatorii, , , , , , , ,

10 Responses

  1. kaLoo says:

    :)), se mai intampla, s-a grabit si romanul nostru!

  2. flaiu says:

    Multumim ca ne mediezi problema… ce pentru unii este posibil, pentru altii, chiar imposibil desi o parcare mergea ca manusa…Te pup si te imbratisez…

    • sssfinxxx says:

      sunt unu’ mic care guitza p-aici… poate o sa fie si p-acolo luati in vizor la Catavencu desi la cate se fac in zona… cred ca e prea mica treaba
      io te strang mai tare πŸ™‚

  3. vioemmi says:

    poate ca e in mare , de aceea e numai dus …adar eu cred ca aia totusi sant dusi…

  4. Mihaela says:

    mai shtii ca nu????:)))

  5. maria says:

    hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Leave a Reply

