Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Party FTW

Am ajuns si acasa. Cum acolo nu am tras nicio poza… anunt de-acasa ca “Improvizeaza si cucereste!” a fost 😀

after party FTW...

A fost si petrecerea FTW inceputa la 7 seara. Pe la 8 deja s-a strans ceva lume, o surpriza placuta. Cei care se cunosteau deja au format mici grupuri.. s-au mai schimbat, ne-am integrat… dar sper ca data viitoare sa se socializeze mai mult. Unii mai retrasi, altii.. treaba lor. Per ansamblu atmosfera a fost placuta si promite bunatati pe viitor. In afara de Bobby cu care m-am salutat la venire si la plecare [ca organizator nu cred ca ii trebuia unul ca mine sa ii stea pe cap] am “pierdut” vremea cu artistu05 si fetele de la apPrentice. Destul de aglomerat sa faci cunostinta cu toti.

PS- cand am ajuns si ma pregateam sa achit o cola… am aflat ca e din partea casei

Filed under: blogosferoidizari, Proiecte offline, , , , , ,

10 Responses

  1. artistu05 says:

    la mai multe de-astea ;;)

  2. kaLoo says:

    a fost destul de dragut, dar erau asa multi, multi erau din capitala, deja va cunosteati intre voi, eu am stat retras cu consoarta si cu un urs langa mine :))

    • sssfinxxx says:

      o sa razi dar eu nu cunosteam pe nimeni. m-am retras la masuta de langa DJ si am schimbat cateva vorbe dupa cum am zis si mai sus. eventual daca ai vazut niste picioare in aer… io eram 😆

  3. Marius Ola says:

    Felicitări, şi, la mai mare!
    🙂

  4. […] poze găsim şi la Victor. Au mai scris şi: Sadak; Sssfinxxx; Elena şi lista e […]

  5. […] Au mai scris: Victor Kapra, Sorin, Sadak Sssfinxxx, Kaloo. […]

  6. […] mai scris despre FtwParty : Andrei Pavel , Kaloo , Sorin Rusi , VictorKapra , […]

  7. […] Si observa ca la cati ati fost acolo (#ftwparty) doar 10 ati scris: Sorin, Victor Kapra, Sadak, Andrei Pavel, Elena “Minixieee”, B-ul, Victor Dulu, FTW-ul si Kaloo. Pai si restul cum stam cu […]

  8. […] Au mai scris: Victor Kapra, Sorin, blog FTW, Sadak Sssfinxxx, Kaloo, B-ul, Victor. […]

Leave a Reply

