Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Mă bat cu Nicolae Guţă

Ma uitam si eu ca tot omul, la sfarsit de zi sa vad de pe unde s-a mai intrat pe pagina. Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca au fost cateva vizite de pe en.wordpress.com/tag/versuri/. Hopa… lumea cauta versuri… Interesant!

Cand intru pe pagina, surpriza si stupoare. Versurile lu’ Guta m-au intampinat persiflant pe primele cateva pagini. Ce sa-i faci daca m-am bagat si eu in seama pe-acolo cu 2-3 poezii in week-end?

Deci lol.

ma bat cu guta...

Filed under: blogosferoidizari, funny, , , ,

13 Responses

  1. barizoana says:

    Don’t Worry Be Happy…;)=))

  2. ADI says:

    Tot e bine.O sa te ajut si eu cu ceva scris de mine,poate il “neutralizam” pe Guta.Ca si asa e destul de toxic.

  3. Marian Gorun says:

    Că te baţi e una, dar eu văd că te-a şi învins. :)) Ce să-i faci, dacă te-a înconjurat…

    • sssfinxxx says:

      ce sa-i fac.. “si da-i si luppta, si da-i si lupta!” :lol:.

      ps- am mai multe poezii decat a scos el “piese”

      hai sa traiasca fanii lui ! :))))

  4. Marius Ola says:

    Sper sa nu apuce astia micii sa+l studieye in scoala, la capitolul poezie contemporana…:)

    • sssfinxxx says:

      ar fi foarte trist. desi multi copii le stiu deja pe de rost. totodata… din limba si literatura romana ramane doar literatura.. ca gramatica iese din schema.
      daca se ajunge la asa ceva.. nu imi duc copiii la scoala [desi e posibil sa ajunga la materia numita muzica] decat daca Guta & Co. sunt prezentati ca un exemplu prost 😀

  5. Marius Ola says:

    Nu stiam insa ca manelele au si versuri. Moama, ce rautacios sunt!

  6. maria says:

    pai eu as avea si o propunere ce-ar fi sa-l puna linga esca in manualu de istorie !!!!!!!!!!ha ha ha ha ha !

  7. […] inflatie de manele la postarile cu tagul versuri.  Daca saptamana trecuta l-am avut concurent pe Guta, saptamana asta il avem pe Floriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin […]

Leave a Reply

