Andrei Pavel

artist, nu blogger…

O iesire la film: Ice Age 3

ice-age-3

Nu stiu daca mai tineti minte dar vorbeam la un moment dat de cinematografele din Bucuresti. Unde altundeva sa vezi un film 3D decat la mall? Mai ales dupa atatia ani ca nici nu mai stiu de cand.  Abia m-am intors de la “Ice  Age 3” despre care nu zic decat atat: am ras cat pentru primele doua parti la un loc. Despre film nu am decat de bine insa… am zis sa mancam ceva [eram cu flaiu] si mergem sa servim o pizza. Intram la Pizza Hut.. ne asezam, comandam… la care tipu’ cica ne pare rau dar nu aveti voie cu bauturi de-afara. Imi venea sa ii zic: prietene.. vrem sa mancam o pizza, dar l-am lasat. Oricum, respectivii profita de faptul ca nu se mai fumeaza decat in local. I-am spus zambind ca abia am venit de la film. M-am simtit de parca intrasem cu droguri sau ceva asemanator.

Bucurestiul e frumos, pana intalnesti oameni.

Filed under: frustrari personale, movies, , , , , , ,

4 Responses

  1. Lia says:

    si zici ca-i fain filml 🙂 . Atunci sper sa ajung sa-l vad . (la care mall banuiesc ca nu-mi zici 🙂 )

    • sssfinxxx says:

      foarte fain. nu le fac reclama chiar daca se merita vazut 3D
      spre deosebire de alte sequaaluri, asta chiar e ceva. razi apropape intr-una. reusit, reusit, reusit 🙂

  2. CELLA says:

    e cel mai bun din serie, părerea mea 😆
    Andrei, aţi “servit” pizza? 😉 … “se merită”?, te urechez niţeluş şi cu zîmbete, ştii da?

    • sssfinxxx says:

      d-aia am si zis ca a facut cat primele 2 parti la un loc. dap, am papat pizza.. dar dupa primele doua felii ne-am mutat la mesele de afara si am servit cu iaurt de baut. ca deh.. inauntru nu ai voie cu bauturi de afara, de parca eu pentru sucuri ma duc la ei, nu pentru pizza. iar sticlele de suc erau pline ca abia venisem de la film si… erau pline 😆

Leave a Reply

