Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Ce este un blogger?

Acum ceva vreme imparteam bloggerii in 2 categorii mari si late: bloggerii copy/paste si cei care povestesc cum isi pierd ei vremea de-a lungul zilei.

Ma simteam un outsider cu picturile, poeziile mele, emisiunile si mai tot ce tine de arta. In timp am vazut ca exista si oameni care chiar fac si altceva. Chiar daca nu ma pasioneaza ceea ce fac unii..isi fac treaba bine. De la tutoriale si colectii personale, pana la politica si povestiri haioase.

Insa consider ca un blogger ar trebui sa aiba cel putin unul din urmatoarele atribute:

1. sa vina cu ceva diferit/deosebit/altfel
2. sa interactioneze cu ceilalti [la altii sau pe blogul propriu]
3. sa vina cu argumente pro si contra pe un anumit subiect sau chiar sa scrie articolul dintr-un unghi personal [sa nu fie copy/paste cum spuneam mai sus]
4…

care vrei sa completezi lista?

Ceva interesant am citit si despre bloggerii tabloid chiar dupa ce am postat articolul, apoi pe blogul lui Grim Cris despre bloggerii mari.

Filed under: blogosferoidizari, , , , , , , , , , ,

24 Responses

  1. ideea copy -paste nu mă caracterizează, dar fiecare este liber să facă ce crede că îl reprezintă.

    Eu merg pe creaţie, pe poezie, subiectul preferat…
    O noapte plină de frumos!

  2. Melorys says:

    urasc copy-paste
    ii urasc pe care ma fac “proasta” prin copierea unor articole banale la care insista sa primeasca o nota sau un comentariu
    ii urasc pe cei care nu au nimic de zis
    dar cea mai tare faza este cand copie un comentariu de pe net, apoi il posteaza ca idee personala pe marginea unui subiect discutat

    de, mare-i gradina!!!

    • sssfinxxx says:

      cand zic copy/paste ma refer la stiri 🙂
      ce zici tu de comm sau de “imprumutt” un articol intreg, acolo e deja chestie de bun simt 🙂

  3. miruna says:

    4 Si cei care nu scriu bloguri..Din diferite motive..Unul ar fi bunul simt ..Dar e nevoie si de cititori ca parerile impartite doar intre cei ce scriu la randu-le bloguri ar fi doar polemici. ..In sfarsit ….fiecare cu ce stie si poate ..Ideea e ca …daca tot ai curajul (vb la general) sa scrii ceva …..e bine sa si merite sa faci pe altii sa -ti dea din timpul lor ..Si daca tii cont de feedbeak……atunci e bine ..Asa ca tu te poti considera un blogger care stie ca poate scrie bloguri ..pentru ca ai ce spune si chiar stii si cum asa incat sa ai si replici …

  4. Gina says:

    “lumea e asa cum este/
    si ca dansa suntem noi”…

  5. Chioru' says:

    Eu zic ca blogger poate fi numit pur si simplu orice posesor de blog. Si nu sunt sigur ca trebuie neaparat creat un Bushido al bloggerilor. E adevarat preferam blogurile interesante, originale, care ne oglindesc interesele. E adevarat, ne deranjeaza atitudinea unora pe blogul propriu, asa cum e posibil sa nu ne placa culorile, forma, template-ul in intregul sau.
    Dar, vezi, tocmai pentru asta e interesanta blogosfera: pentru ca iti trebuie sa cauti ceva timp pana sa dai de ceva pe placul tau.
    Si pentru ca e placut sa descoperi blogul unui “outsider cu picturile, poeziile mele, emisiunile si mai tot ce tine de arta” prin mormanul de injuraturi si frustrari ale unora…
    Felicitari!

  6. Acuma, câte bordeie, atâte obiceie… Fiecare face cum şi cât îl duce capu’. Alegi şi eşti ales. No? 🙂

  7. CELLA says:

    să-ţi zic ceva: sunt multe subiecte pe care ai vrea să le discuţi şi propui ca plecare un articol; cei care vin la tine poate nu citesc toate blogurile ori nu au în cap subiectul
    n-am înţeles care-i problema: indici sursa, zici ce vrei de la cei care vin la tine şi vorbeşti
    asta nu înseamnă să faci blog de copy-paste
    poate altul scrie foarte bine dar nu-l citeşte nimeni
    mie îmi place să aduc în atenţia “alor mei” pe alţii, care-mi plac şi scriu foarte bine
    ce-i rău în asta
    dar poate eu ar trebui să tac că n-am considerat şi nici acuma nu o fac că aş avea blog
    şi, nu am inventat noi nici apa caldă şi nici nu am pus coada la prune
    este ca în real: fiecare trăieşte ori se autoelimină prin el ori cu ajutorul celorlalţi (conjunctural 😉 )
    are o amică de-a mea o vorbă:”fac ce vreau şi-s fată mare şi nu-mi faci tu mie program” 😆
    deci: simplu! fiecare face cum şi cît îl duce capul ceilalţi citesc ori nu… caravana trece

  8. Vania says:

    Eu prefer blogurile cu rubrica “Ce mă enervează”…

  9. albmaro says:

    Aici tu propui sa cream bloggerul ideal printr-o insirare de caracteristici care l-ar modifica si l-ar constrange sa scrie doar despre unele lucruri. Insa de ce sa modifici naturaletea scrierii? Fiecare scrie cat poate si cum poate. Singura functiune a acelor atribute este sa le consideri ca pe niste criterii in cautarea… bloggerului pe care iti face placere sa il citeste.
    Link exchange maybe 🙂 ?

    • sssfinxxx says:

      well.. dimpotriva. nu am zis ca trebuie sa indeplineasca jde mii de conditii. doar ca… hmmm.. ma refer la scanteia aia de altceva

      ce e cu link exchange?

  10. Emil says:

    Iar eu prefer blogurile simple care nu plictisesc….copy/paste este mai usor, nu le mai cititi daca va dati seama ca sunt copy/paste…
    4. sa fie scurt si la obiect ( cititorul sa vada subiectul de la inceput), sa il atraga din start, doar dintr-un tantar se poate face armasar:)).

  11. ADI says:

    Un blogger este unul care nu se uita decat foarte rar la televizor si care cunoaste ultimele stiri mai bine decat cei care le prezinta pe micul ecran.Totodata,un blogger este acela care are ceva de spus,indiferent ce…depinde ce il caracterizeaza.

    • sssfinxxx says:

      asta depinde si de fiecare blogger in parte. este destul de clar ca sunt pe categorii de subiecte abordate 🙂

  12. clarisa says:

    nu te mai chinui cu definitii ,caci totusi in spatele unui blog este un om,hai sa le lasam o sansa sa ne surprinda.o definitie nu te mai surprinde caci ai incadrat-o.

  13. zamfirpop says:

    Uneori şi de copy/paste e nevoie. Dar … dacă nu uiţi că în toate trebuie să existe o măsură …
    Eu aş adăuga doar ideea că bloggerul trebuie să aibă grijă … să fie el-însuşi sau ea-însăşi! Am numit blogul cu termenul de “oglindă a sufletului”.

Leave a Reply

