Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Sa pot sa mor

“Sa pot sa mor” este… o poezie reprezentativa pentru ce scriu. Sunt randuri in care mi-am exprimat chintesenta trairilor, cheia pentru dezlegarea a ceea ce simt… ceea ce scriu…

*În liniştea de dinainte,
pe-al tristului şi lung covor
din frunze rare, rătăcite
aş vrea să cad, să pot să mor.

Pe aripa unui sărut
aş vrea sub stâncă să cobor,
ca valul rece şi pierdut
să mă destram, să pot să mor.

Sub foc mocnit să mă aprind
apoi ca jarul în cuptor,
fiind cenuşă, să mă-ntind,
să mă răsfir, să pot să mor.

În arse raze vreau să sting
aceste spectre, voci ce-n cor
mă tot îndeamnă să te-ating,
să mă preling, să pot să mor.

Filed under: audiobook, , , ,

14 Responses

  1. almanahe says:

    din iri’zări ce te-nconjoară şi din puţinele cuvinte irumpe năvalnic ceea ce ne macină pe toţi:te doreşti un edificiu durabil, o cetate, în care vrei să-ţi afli liniştea…:)

  2. CELLA says:

    asta-i ceva în genul “să mor rănit din dragoste de viaţă” 😉

  3. al2lea says:

    De ce imi plac din ce in ce mai mult creatiile tale?

  4. al2lea says:

    Am aflat! Esti foarte bun…
    🙂

  5. al2lea says:

    am avut o revelatie…
    🙂

  6. al2lea says:

    depinde la ce te astepti…
    🙂

  7. al2lea says:

    Prietene, eu sunt pe faza, indiferent la ce te astepti.
    🙂
    Esti foarte talentat. Sansele sunt de partea ta.

Leave a Reply

