Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Femei, cadouri si poezie

Iulia Maria (8/8/2009 12:38:33 AM): fa-ma sa pricep scrii poezii si esti si fotograf?

unu mic (8/8/2009 12:38:43 AM): vrei rezumat?
pictez, fac gravura, desenez, scriu poezie, sunt fotograf, fac tatuaje, aerograf si pictura pe masini si motoare, actor, compun muzica, scriu articole pe teme de arta, iau interviuri pe-afara, am avut emisiune de arta la sensotv, ma ocup de arta digitala in special de fractali, si cam atat. ca de dans m-am cam lasat
Iulia Maria : cam atat…doar atat?
unu mic : aha
Iulia Maria : da’ ce talentat esti, nu stiu cum poti sa faci atatea lucruri deodata
unu mic : pai..
dorm putin
si muncesc mult
la toamna posa cumperi cartile daca vrei
semnate
cam… 3 volume
ca am publicat deja 2
Iulia Maria : pai …se discuta
unu mic : dar am epuziat stocul
si reeditez la toamna
Iulia Maria : pana la toamna poate mi le faci cadou semnate si cu dedicatie
unu mic : cadou?
sa faci tu plici πŸ˜†
tu crezi ca pe mine ma sponsorizeaza cineva?
πŸ˜†
femeile s-au invatat foarte prost cu cadourile astea
Iulia Maria : ooo dar ce parere proasta ai despre femei
unu mic πŸ™‚
pai una doua cadouri
voi credeti ca toti barbatii sunt plini de bani?
πŸ˜†
hai ca asta a fost tare
pai normal ca imi creez o parere proasta
pentru ca nimeni nu se gandeste la munca din spatele a ceea ce fac
una doua cadou
Iulia Maria : offffffffffffffffffff
m-ai inteles gresit
crede-ma
unu mic : Iulia Maria (8/8/2009 12:43:03 AM): pana la toamna poate mi le faci cadou semnate si cu dedicatie
ok, rectifica
acum zi-mi de ce am inteles gresit
Iulia Maria : pt ca era o gluma
promit ca o sa cumpar cele 3 carti.
si chiar m-am gandit la munca din spate de care ziceai
unu mic : πŸ™‚
Iulia Maria : ascult o poezie
* rezumatul a fost facut pentru ca acum 2 ani cand eram in turneu si i-am vizitat orasul nu stia cu ce ma ocup πŸ™‚

Filed under: noptile, , , , ,

18 Responses

  1. G says:

    Bineeeee ! te pupa tati …:))) am ras cu pofta … ( sau pofte ) … si eu venit de la Mare … ( sa zicem … distanta de casa .. mi s-a zis .. ce mi-ai adus de la … MARE .. si eu … ) .. pai .. aveai vre-o intentie … sa-ti aduc CEVA ? si ea : Pai altfel cum .. TU… ai fost la … Mare .. eu nu … deci … CE MI-AI ADUS … eu : pe mine cu fundita rosie .. !!! Ea: Pfff oar atat .. si eu .. : DOAR ATAT MI-AM PUTUT PERMINTE … next .. –> aproximativ IGNORE !!!! :)) 2 zile de NICI UN cuvant … :)) pana cand am mers si am cumparat ceva … “de la mare” si am facut CADO’ … :)) si bineinteles am primit RASPLATA … Bine… si anume MERITATA … de a ma OBOSII sa iau CEVA… de la “Mare” :)))

  2. Mihaela says:

    ciudat…. imi place sa primesc cadouri…. dar nu cersesc cadouri….lol

  3. Alexa says:

    deci sa ma feresc sa-ti cer un cadou ca faci urat !
    cred ca ai dreptate in fond, ce te-ai face daca ai onora toate cererile ?
    acum inteleg de ce se spune despre artsti ca au patalonii rupti in…

    si eu am murit de ras,
    o zi buna

  4. incerc sa inteleg schimbul de comentarii de mai sus si nu reusesc;
    eu, aseara, tirziu, am ‘perceput’ in nepriceperea mea, altfel clipul
    si
    mi-a picat bine
    ar trebui sa ma reconsider din nou ?????????????????? ,,,,
    zi frumoasa !

  5. cristinutza says:

    πŸ˜† inseamna ca eu nu ma incadrez la tipul “femeia” descris de tine πŸ˜† Doamne ajuta

  6. anna says:

    cererea cadourilor e o caracteristica a genului feminin???
    πŸ˜† ma faceti sa-mi pun intrebari: to be a woman or not to be….;)

  7. anna says:

    right!!! incep sa-mi revin πŸ™‚ ma speriasem

  8. anna says:

    sorry, nu ma pot abtine πŸ™‚
    ma gandeam la “the right man”

  9. Ma face sa zambesc !Din suflet zambesc …Ca n-am cerut…

Leave a Reply

