Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Seceta

“Seceta” este una din poeziile care apar in volumul “Arta deceptiei”, publicat in 2006 si face parte din capitolul cu acelasi nume.

*Aflând flămând că-s seacă iască
al cui izvor l-ai căuta să-ţi nască?
Potol, belşug din carnea-mi flască
tu negăsind, să-ţi trebuiască?

Aflând flămând că eu m-am stins,
că dorul tău nu m-a atins,
când trupu-mi rămâne-va nins
tu unde ţi-ai găsi alt vis?

Aflând flămând că sunt cenuşă,
că n-am, nici lacrimi de păpuşă
când moartea-mi vine ca mănuşă,
tu cui i-ai bate-atunci în uşă?

Aflând flămând că sunt pustiu
şi că deşert în suflet ţiu,
că din nimic, nu-i nimeni viu
cine-ai fi tu, n-aş vrea să ştiu.

Filed under: audiobook, , , , , ,

8 Responses

  1. […] tu, n-aş vrea să ştiu. AKPC_IDS += "1664,";Popularity: unrankedArta decepţiei – accesați acest link pentru varianta audio; mai multe detalii pe pagina de poezie a blogului personal […]

  2. […] Pentru versiunea audio urmati acest link. AKPC_IDS += "1868,";Popularity: unranked […]

  3. Caro Stewart says:

    Poezia ta de dragoste se citeste cu rabdare. Numai astfel, imaginile pe care le-ai creat in versuri, deschid inima, de interiorul careia se prind apasat, mai apoi.

  4. al2lea says:

    Aflând flămând că iasca stinsă nu-i cenuşă
    Şi-atins nu eşti de lacrimi de papuşă
    Uită de gând că moartea-ţi vine ca mănuşă
    deşert, pustiu, în suflet viu… s-arunci pe uşa!

Leave a Reply

