Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Voturile FTW [si datu’n cap]

Am tot postat pe ftw.ro diverse articole si stau si ma intreb pana unde duce prostia omeneasca. Sistemul e simplu: postezi, primesti un vot pozitiv, articolul e promovat. Exact ca sefii care tin cu dintii de scaun, asa sunt si niste bloggeri amarati care tin cu dintii de un ranking [azi am luat chiar articolul dupa searchul de pe care s-a ajuns la mine pe wordpress].

Pe zelist am prins 715 din prima saptamana, pe ftw am urcat de pe 549 pe 89 in 2 saptamani. Nu i-am dat importanta, ca sunt obisnuit din alte parti unde bloguri sau poze erau notate cu 1 in serie. Oricum le stergeam periodic si chiar si asa, nu ma afecta. Am facut un test la un moment dat cu o poza. In primele 3 zile, fara exceptie, barbatii votau 0 [zero]. Ce frumos…. e vina mea ca au ei burta? Le fur pitzipoancele? Le sperie singuri 😀

Revenind la ftw.ro, am aflat acum vreo 2 zile ca de cele mai multe ori se lucreaza in haita. Se puncteaza intre ei, depuncteaza tot ce ar putea sa capteze atentia. De ce? Pentru un amarat de banner pentru o saptamana sau ceva de genul si vizualizari pe blog.

Culmea e ca mai toti care depuncteaza sunt bine cotati in asa zisul clasament. Poate au o problema cu noii venioti sau o fi valabila varianta de mai sus.

Orice loc e frumos dar de cele mai multe ori il strica oamenii, asa ca improvizam si cucerim!

Filed under: blogosferoidizari, frustrari personale, , , , ,

18 Responses

  1. Sadak says:

    Salut, Andrei! Pot să te asigur că premisele de la care pleci sunt false. Fiecare are preferații lui și da, uneori se votează cu ochii închiși, dar să spui că tot ce vine nou și poate capta atenția se votează cu minus, este o aberație. FTW este făcut tocmai pentru asta, pentru a atrage conținut nou, pentru a face „mari” bloggeri care nu pot ajunge sus pe picioarele lor. Se discută mult despre cum se acordă voturile acolo, încă de pe când site-ul se numea Blogoree, și de aceea s-a decis să nu se mai arate CUM se votează, ci doar CINE. Până la urmă voturile de acolo nici nu au importanță. Traficul pe care ți-l aduc articolele postate acolo au importanță. Și dacă ești într-adevăr așa de bun, atunci cititorii vor reveni necondiționat. Să te bați pe plusuri pe FTW este exact ca și cum te-ai bate pe poziții în ZeList: degeaba.

    Toate cele bune
    Christian Vasile
    Moderator FTW.ro

    • sssfinxxx says:

      stiu de discutia pe tema voturilor 🙂
      eu nu i-am bagat pe toti in aceeasi oala [doar am mentionat de grupuri]
      eu nu critic ftw in sine 😉

      daca nu stiam ce e cu ftw nu mai postam. repet, nu critic ftw-ul 🙂

      asa cum am precizat in articol, nu ma afecteaza faza ci e mai mult o observatie. daca nu e pertinenta, atunci greseala imi apartine. am dreptul la a-mi exprima parerile iar voi aveti dreptul sa veniti cu argumente pro sau contra

      tocmai asta e si ideea [poatechiar de la primele randuri] ca e o aberatie cum unii tin la plusuri. cat despre zelist… e inutil cat nu esti sus de tot. eu il consider un moft. nu ma intereseaza rankingul atat de muk [decat atunci cand esti sus si esti vizibil cu oameni castigati prin calitatea articolelor postate]

      cat despre cititori, e alegerea lor daca gasesc cdeva interesant la mine sau nu
      daca nu am fost suficient de clar in articol sau in comm, te rog sa imi dai de stire. sunt deschis la discutii oricand, cu conditia sa fiu calare pe tastarua 😀

  2. ai dreptate si nu prea.

  3. madalina says:

    O prostie. Ca daca si aici ne gonim pentru banibanibanibannerebanistrafic bani, mai bine stam offline si facem o bishnita mica. Libertate fara limite pe blog :)!

    • sssfinxxx says:

      perfect de acord. nu iti place, lasa-l asa. iti place… da-i de bine. desi reactia standard e sa dai si tu in celalalt, ca deh… suntem oameni si trebuie sa ne razbunam :))))

      in mare parte, se zice ca nu am dreptate insa cam stiu despre ce vorbesc ca nu deschid gura degeaba. eu unul promovez ceea ce fac adica arta. e simplu 🙂

      iar ca artist, primeaza libertatea de exprimare. daca sunt unii care sa ma lege la gura, nu e nimic… ma dezleaga altii.

      pe de alta parte sunt constient ca daca nu eram acolo nu se intampla asta. a fost alegerea mea si mi-o asum. cum am zis si mai sus.. .e o simpla observatie pentru ca nu e singurul loc in care se intampla asa

  4. Florin says:

    Prea generalizezi si tragi concluzii. Iti dau dreptate doar dupa ce aduc urmatoarea completare: un bloggerash publica un articol in ftw.ro si le da minus la cei de sub el si la cei care publica dupa el ca articolul sa ramana in fata.

    • sssfinxxx says:

      nu exclud varianta asta 🙂 eu nu am stat sa analizez, asa cum am zis si mai sus e o simpla observatie.. dar tot la “dat in cap” se ajunge. si mi se pare absurd

      wtf pana la urma… postezi si iti vezi de treaba. stam sa ne sapam. ma rog.. idealistul din mine e singur intr-un colt 🙂

  5. raluxa says:

    Gresesti foarte foarte mult. Pe ftw se promoveaza continutul de calitate, nu autorul. Nimeni n-are nimic cu tine, ba mai mult n-ar trebui sa te intereseze voturile negative, mai ales de cand s-a scos posibilitatea de a le diferentia in tabul “Who voted”.
    Te-ai enervat ca ai primit un vot negativ? Era un articol prost. Scrie unul bun si ti-l adaug chiar eu, ti-l promoveaza Bobby sau Zoso. Crezi ca e imposibil? E mai usor sa plangi ca ai fost nedreptatit, nu?
    A, si concursul cu bannere ca premii a expirat odata cu blogoree. Informeaza-te inainte de a scrie un articol, nu de alta, dar daca e prost documentat sau de o slaba credibilitate risti sa iti iei iar vot negativ la el!

    • sssfinxxx says:

      d-aiai ntreb, sa ma lamuresc 😉
      nu m-am enervat, am observat ceva 🙂
      nu trebuie sam apromoveze cineva anume. si pana la urma cine Zoso de e ridicat atat d e mult in slavi?

      copile.. cu totii suntem simpli oameni, lasa tupeul de monitor deoparrte cand nu intelegi ceva 😉

      cat despre documentare.. da. greseala mea 🙂

  6. Marele Han says:

    chill mate. nu-i vorba decat de o mana de putzoi care se chinuie sa iasa in fata. de regula, dispar repede. pe blogoree, de exemplu, ii faceam eu sa dispara. pe ei si toate articolasele lor.

    acum, ma intreb daca nu cumva ai si meritat un minus sau doua. o sa ma uit pe ce-ai scris mai incolo, mom n-am timp. ne mai citim

    • sssfinxxx says:

      pai sunt foarte chill… ce n-a inteles lumea este ca nu m-am enervat. a fost o observatie 😉

      cand ai timp, rasfoieste si baga cate minusuri vrei. singura chestie pe care o vreau este sa fie si niste argumente. macar mai incat sieu cate ceva 🙂

      ne citim 🙂

  7. varza says:

    Hai ca are dreptate cu articolul lui.
    Voi va votati unu pe altu indiferent ce scrieti si, daca va voteaza cineva, votati si voi. La schimb. Ca la gradinita.
    Generalizez. Stiu 😀 Nu va obositi sa-mi spuneti asta 😀

    Pt remarca referitoare la Zoso ai 10 voturi pozitive de la mine pe viitor.
    Daca imi amintesc, of course 😀
    Maamaaa! Iti dai seama ca poate te promoveaza Zoso? =))
    Wtf?
    Cine e Zoso, frate? Un zeu pt voi? Doar ca are trafic mare?
    Grow up, people!

  8. […] Despre utilizatorii FTW, by navalitorul.ro: chill mate. nu-i vorba decat de o mana de putzoi care se chinuie sa iasa in fata. de regula, dispar repede. pe blogoree, de exemplu, ii faceam eu sa dispara. pe ei si toate articolasele lor. […]

  9. luna-amara says:

    eu cred ca nu are importanta cat de bine cotat esti,ci daca in urma lecturii articolului se schimba ceva in interiorul tau,daca te pune pe ganduri macar 2-3 minute…

  10. […] arat cu degetul [FTW] De data asta am motive serioase. Am mai avut o data problema asta doar ca atunci m-am grabit si m-am luat de Raluxa crezand ca a votat pur si simplu dar de fapt […]

Leave a Reply

