Andrei Pavel

artist, nu blogger…

cum fac sa nu mai fiu homosexual

Curios sa vad cum apar la cautari, nu m-am putut abtine sa nu rad copios la ce am gasit. Daca aveti baterii, hai sa radem impreuna :))))))

“cum fac sa nu mai fiu homosexual”– locul I pe luna precedenta [chiar daca sunt activ de 2 saptamani fix] il avem pentru domnul care a confundat taraba de consultanta

“ecce homo”- or fi tot gheisme sau nu? aceasta este intrebarea

“barbut”- ia uite ce ocupatii au unii…

“de lux”- bai nene, tu n-ai auzit ca e criza?

“aer conditionat said”- i-am facut reclama lu’ Said si nu stiu?

“cum s posteaza o imaginea la un reply pr”- altu’ care stie sa scrie :))))))

“desidorm”- desi nu dorm…. ma iubeste… nu ma iubeste….

“poezi cu fluturi”- am intalnit destul de des la search faza cu “poezi”. chiar asa multi au tastatura stricate?

“poezi care sunt postate pe internet de o”- do ce, huh? de o ce! [exact ce spuneam: “poezi”]

“winner fractali”- uite ca e bine sa castigi un concurs πŸ˜€

“pavel andrei muzica usoara”- eu fac muzica ceva mai grea, dar fie… treaca de la mine πŸ™‚

“bodypaint costinesti”- hopa…. nu pot sa am si eu un contract doua pe la mare ca afla toata lumea :)))

“buddha bar netlog”- cu netlogu’ vad legatura, dar ce treaba am cu buddha baru’?

“terapia fractala”- sunt doctor πŸ˜€

In rest… andrei pavel artist, titluri de poezii… chestii. Slabut domne, slabut… dincolo era mai interesant :)))))

Filed under: blogosferoidizari, ,

46 Responses

  1. Vania says:

    Este uni care mai cautΔƒ poezi. Care la toΕ£i ne place…

  2. eu zic ca e vorba dupa numaratoare… neuron, gaura, lipsa, pauza… :))

    sa zici merci ca esti cautat… for all the wrong reasons.. heehee..

    spor spor

    • sssfinxxx says:

      nu ma plnag de cautari, e foarte bine ca se ajunge pe pauza. insa mi se pare haios sa fac o lista cu… ce gasesc la search πŸ˜€
      la fel cum zicea si Vania mai sus… important este ca se cauta poezie. si sunt cu totul de acord

  3. maria says:

    no apoi dragule mai incearca poate cine stie osa-ti faca unul(una) o pezi si poate te inspira si in pictura ….ha ha ha ..imi place ca ai idei…

  4. maria says:

    no vezi ca nici tastatura mea nu-i buna !!!!!!!!!!!!!!!!

  5. anna says:

    πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†
    fara cuvinte πŸ˜†
    ma mai pierd si eu vorbind zilnic 2 limbi da nici chiar asa πŸ˜†

  6. anna says:

    imi plac mult terapia fractala si muzica usoara πŸ˜†

  7. anna says:

    mai ales daca asculti ce ascult eu πŸ˜† πŸ˜†

  8. cristinutza says:

    πŸ˜† terapia fractala care va sa zica, mai stii gura pacatosului adevar graieste, or fi buni si de terapie πŸ˜‰

    • sssfinxxx says:

      sa stii ca exista πŸ™‚ de la muzica facuta matematic pana la varianta vizuala.. cromoterpaie and stuff πŸ™‚

  9. anna says:

    πŸ˜‰ metale

  10. anna says:

    πŸ˜† πŸ˜† am reusit sa imblanzesc fractalii

  11. anna says:

    πŸ™‚ ma gandeam eu ca n-ai nici o treaba cu muzica usoara πŸ˜‰ (mai exista asa ceva???)
    ca tot vb de muzica, imi place jocul tau cu muzica si versuri

    • sssfinxxx says:

      pai… caut o armonie si toate sa se completeze. aproape fiecare piesa e compusa pentru fiecare poezie in parte πŸ™‚

  12. anna says:

    vrei sa vezi? πŸ™‚

  13. anna says:

    iti trimit pe mail?

  14. anna says:

    am simtit asta πŸ™‚ te-ai gandit sa scrii muzica pt spectacole?(de teatru?)

    • sssfinxxx says:

      eu m-am gandit la multe, dar crezi ca am cu cine? :)))))
      potential exista, insa nu sunt resurse.asa ca stau cimnte in banca mea si imi vad de ale mele πŸ™‚

  15. anna says:

    la fel mi se intampla si mie, de multe ori m-am batut cu morile de vant

  16. anna says:

    gustul victoriei e mai dulce dupa o lupta inversunata

  17. anna says:

    dulceeeee victorieeee! πŸ˜† asa si meriti πŸ˜‰

    multam pt sfaturi, o sa am parte de fractalo-terapie in pauzele de la invatat πŸ™‚ ma asteapta niste examene prin septembrie

  18. anna says:

    πŸ˜† πŸ˜†

  19. anna says:

    rad eu ca sa nu plang
    gandindu-ma la luna asta impartita intre invatat si o munca pe care o urasc…si alte 2000 de probleme

  20. anna says:

    uite ca si rad si zambesc lung in acelasi timp πŸ™‚ πŸ˜†

  21. anna says:

    nici sa nu indraznesti sa crezi! al contrario, tu e i fractalii mi fatte sorridere πŸ˜†

  22. anna says:

    ti mando un regalino sulla mail πŸ˜‰

  23. Mihaela says:

    funny…

  24. […] search august 2009 Dupa “cum sa fac sa nu mai fiu homosexual“… am avut o surpriza tare placuta sa incep acest “top” de search […]

Leave a Reply

