Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Sublimul sculpturii

Picture

Sculptorii: muzicieni în piatră, lemn şi bronz, înarmaţi cu răbdare în lupta lor cu materialele.

Armonia spiritului şi natura umană sunt mângâiate de frumos, sublimul volumului fie el şi non-figurativ îmbrăţişând forma.

Brâncuşi spunea: „Arta trebuie să apropie, iar nu să îndepărteze; să umple, iar nu să sape prăpăstii în bietele noastre spirite, şi aşa îndestul de răscolite de întrebări”.

P.S.- [Masa tăcerii]

Din energia coloanei de infinit,
mă înfrupt cu poftă.
Mă înalţ dar în acelaşi timp cobor.
Am gustat din poarta sărutului
iar acum,
stau la masa tăcerii.

*Voulmul “Arta deceptiei”, 2006

Filed under: teoretice, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 Responses

  1. flaiu says:

    într`adevăr sublim ..

  2. flaiu says:

    uneori totul … uneori nimic .. trebuie doar să ştii cum să tratezi situaţia, şi cum am învăţat şi eu de la un clasic contemporan în viaţă .. să ştii să vezi partea bună a lucrurilor 🙂

  3. gabi says:

    Singura neliniste adevarata e sa-ti fie foame cu ceva care n-are gura, cu ceva care nu e de mancare.

Leave a Reply

