Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Portret in tren

2009 tren ct 031 aaa

Dupa ceva emotii ca nu mai prind locuri spre Bucuresti, ca tot auzeam, fara locuri pe la ghisee… ma tot gandeam ce sa fac. Sa iau trenul de peste 3 ore?… Sa plec a doua zi? Ca daca merg pe mana CFR sa merg in picioare… la cate ii stiu ca dau riscam sa ajung in Bucuresti tinandu-ma cu dintii de scara vreunui vagon. Bucuria unui bilet cu loc mi-a fost curmata in vreo 20 de minute de lipsa perdelelor din vagon [supraetajat iar eu aveam loc sus, fix pe partea cu soarele].

La ce persoane erau pe-acolo ma asteptam sa aud manele insa am fost suprind sa ascult…………… Toni Braxton πŸ˜€ Asa da! πŸ˜‰

Desigur… vechea problema cu aerul conditionat: la inceput era prea cald.. apoi prea frig. Unii si-au tras pantalolni mai grosi [si lungi] ca sa se mai incalzeasca… altii trag in zadar un semnal de alarma sa faca ceva bai nene cu aerul ala.

Cum nu prea apuc sa ma plictisesc, am tras un portret in pix… [unde imi sunt creioanele cand am nevoie de ele?] dar pe desen am acut un racourci puternic spre deosebire cum sta domnul in poza. I l-am facut cadou si am plecatsa fumez πŸ™‚ Tipul e foarte expresiv si l-am tras in cateva poze dar o sa aleg numai una si o sa o postez in galeria foto.

Ajuns acasa, n-am gasit cheile de la atelier pe nicaieri [sormea zice ca nu stie nimic], laptopul nu se mai aprinde…

Ce era sa imi scape… CFR a comis-o iar. Trenul a avut o intarziere de 55 de minute. Hai ca am fost dragut si nu am zis 1 ora πŸ˜€ O duminica… perfecta πŸ˜‰

Filed under: calatorii, , , , , ,

Leave a Reply

