Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Joc nevinovat

“Joc nevinovat ” este una dintre cele mai bine cotate poezii din “Metafore…”

Trebuie sa recunosc faptul ca primul volum, in naivitatea lui, are o simplitate deosebita. Desi a fost un inceput… i-a ramas acel ceva frumos al primelor pagini.

*Mă arde neaua ta, cu fulgi de jar
când şoapte mă aşteaptă, dar viclene,
din pânda ta. Şi se aşterne iar,
sărutul tău pe gura mea, alene.
M-am aplecat să-ţi rup o creangã de lumină,
un simplu joc ce-a însemnat cândva,
un joc nevinovat care suspină.
Azi e păcat înscris în coapsa ta.
Acum, vânez tăcerea ta ca să ascult
cum freamătă coroana frunţii tale
şi mă aşez ca frunza pe pământ,
lăsându-mi fruntea la tine pe picioare.

Filed under: audiobook, , , , ,

11 Responses

  1. Cand am timp voi asculta poeziile tale si voi scrie despre ele in blogul meu! 🙂

    • sssfinxxx says:

      daca iti rezervi timp… sa zic o ora… treci prin toate ca media e de un minut. si cum sunt vreo 56-57…. scapi repede. daca nu, le prinzi aici 2-3 pe week-end

      daca apuci sa le asculti intre timp… parca merge altfell un comm cand deja iti suna cunoscut 😀

      sa-mi dai de veste cum sunt intre timp

  2. Sa stii ca nu ma pricep la poezie si nu stiu cand voi avea dispozitie sa le ascult pe toate.N-am boxe la calculatorul meu,doar casti si nu prea am rabdare sa stau cu ele la urechi,asta e motivul intarzierii raspunsului!

  3. ahhhhhhhhh imi place !Am citit-o azi ,in carticica mea 🙂

  4. preferata mea!!!!!!!
    stiam eu ca nici aici, in coapsa muntelui, setarile mele nu ma pacalesc; m-am razvratit oleaca la microb bisti, furioasa si pt scor …, dar am reusit sa fur 1 min lap-ul
    nu pt a vina acerea, ci pt a smulge o creanga de lumina; la pescarus revin si revin nitel mai tziu, tu stii ca am fobie de pasari

    si cum -cred ca ai terminat f bine – de asta sunt sigura- toate examenele, acum scriu si iti doresc vacanta placuta;

    ne mai ‘auzim’
    [ pedeapsa e ca miine nu fumez…, ei si? ranine ars poetica …; hai ca deja scriu aiurea,,,; zile frumoase Andrei — le meriti

  5. ** nu pt tacere === scuze…

  6. laura says:

    spui atat de multe printre randuri si cu metafore abstracte, fain
    putin mai mult patos cand reciti, cred…

    • sssfinxxx says:

      ma bucur ca iti place 😀
      am avut ceva probleme la inceput, pana am reglat volumul la muzica si au trecut cateva poezii pana au inceput sa sune ok. asta a fost a treia sau a patra trasa

Leave a Reply

