Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Boacane la “Prima casa”

Chiar ma intrebam cat va mai dura pana se vor convinge oamenii de ce se intampla… Cum baietii de la Catavencu isi fac treaba bine, poate prea bine… dimineata la tigarica am gasit niste “informatii concrete” de la fata locului. Abia azi sambata [sa imi fie rusine :))) ] avand in vedere ca de la chioscul de ziare nu iau nimic altceva. Poate unii dintre voi mai stiti despre cele gratuite ce sfaturi utile ne dau 🙂

Revenind la casele noastre [sic] aveti aici un fragment cel putin interesant:

Eu am cerut să văd contractul, adică o schiţă a contractului – sau draftul de contract, cum se spune la noi, la ţară. Am aflat că nu putem vedea contractul pentru că toate condiţiile sînt trecute în pliantul din faţa noastră, care cu greu avea mărimea unei jumătăţi de coală A4. Dacă toate condiţiile sînt în astea două paragrafe de un sfert de pagină, atunci cum de contractele alea de casă sînt mai mari decît casa pe care o iei? Am insistat cu următorul argument: vrem să vedem exact ceea ce vom semna, şi mă cam îndoiam că voi semna ceva aproape identic cu pliantul lucios. Am fost din nou refuzaţi politicos: „Întrebaţi-mă pe mine şi vă spun tot ce vreţi să ştiţi!“. Am mai aflat că putem vedea contractul abia în momentul în care îl vom semna.

– Cînd? am întrebat noi.
– După ce vă evaluăm dosarul, vă evaluăm casa – la asta trebuie plătite sume între 10 şi 20 de milioane – şi vă declarăm bun de împrumutat.
– Păi, şi dacă, atunci cînd văd prima dată contractul, nu-mi convin clauzele din el, ce fac?
– Puteţi să nu-l semnaţi.

În acest caz, omul pierde contravaloarea comisionului de evaluare a casei plus timpul şi nervii consumaţi ca să-şi facă întreg dosarul.

Filed under: Diverse, , , ,

6 Responses

  1. Salut!Cred ca prea putini isi vor cumpara prima casa.Am avut speranta ca programul asta ii va ajuta pe tineri,din pacate nu e posibil.Fiul meu cel mare a incercat si el,s-a interesat la toate bancile.Pana la urma a renuntat la visul de a-si cumpara o casuta.Mai bine s-ar fi dat in chirie locuintele,cred ca asa ar fi ajutat pe multi tineri.
    Weekend placut!

  2. Ana Usca says:

    Am deja casă, astfel că m-am limitat la introducerea linkului, sub numele Andrei Pavel. Sssfinxxx mi-a părut cu prea multe consoane.

    • sssfinxxx says:

      hehehe.. Andrei Pavel e perfect. cat despre consoane… daca sopetesti si asculti cu atentie… vor fi mai multi sss decat pare la prima vedere

      sarumana 😀

Leave a Reply

