Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Arta contemporana

Picture

Modernismul ridică unele probleme şi aici mă refer la arta contemporană unde se pare că nu se ţine cont de cantităţile elementelor cu care sunt construite piesele artistice: abstract, conceptual, mesaj. Nu poţi exclude nimic din arta contemporană tocmai pentru că este contemporană însă indiferent de tehnică sunt prea multe lucrări care nu exprimă nimic. Publicul s-a săturat să i se explice „despre”, motiv pentru care tot spre figurativ se întoarce, probabil acest tip artistic de minimalism, abordările abstracte etc. fiind exploatate în mod exagerat.

Desigur că şi tehnicile digitale au câştigat foarte mult teren tocmai prin calitatea conţinutului dar să nu uităm că arta până la urmă se bazează pe un lucru extrem de simplu: place sau nu.

Filed under: teoretice, , , , , , , , , , , ,

4 Responses

  1. Am vazut si eu cateva lucrari de arta contemporana care nu mi-au transmis nimic.Mie-mi place sa descopar mesajul pe care-l transmite artistul,dar asta nu inseamna ca reusesc intotdeauna ! 🙂

Leave a Reply

