Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Tie

“Tie” este una dintre cele 14 texte pastrate dinainte de 2004 cand m-am hotarat sa scriu pe bune 🙂

Mai departe… cred ca spune poezia tot.

*De aş fi vânt,
prin părul tău
m-aş plimba nestingherit.
De-aş fi o frunză,
de sufletul tău nu m-aş desprinde
şi dacă aş face-o,
ar fi pentru bucuria regăsirii.
De-aş fi un zâmbet,
pe buzele tale m-aş afla tot timpul.
De aş fi ploaie,
ţi-aş mângâia obrazul
să îţi alin suferinţa.
De-aş fi o lacrimă,
aş curge cât mai lin…
să nu simţi fierbinţeala.
De-aş fi o podoabă,
m-aş lăsa purtat de frumuseţea ta.
De-aş fi o pasăre,
te-aş învăţa să zbori
să ştii ce-i libertatea.
De aş fi dragoste,
te-aş îmbrăţişa.

Filed under: audiobook, , , , ,

22 Responses

  1. jhondall87 says:

    Felicitari ptr poezie, te intereseaza un schimb de link? Daca esti interesat lasa-mi un comentariu la ultima postare de pe blog. O zi buna

  2. i.o.flavius says:

    servus…
    fain… chiar fain… dar trebuie sa… caut mai in amanunt :). asa ca voi trece mai des pe aici. si… te/am trecut in “blogolume”
    toate cele bune

    • sssfinxxx says:

      tin la calitate asa ca sper sa ma ridic la masura asteptarilor…. mele 😀
      rasfoire placuta si sa ne auzim cu bine. te-am trecut in linkuri, sa imi zici daca vrei sa schimb ceva. eu momentan nu am timp sa ctesc la altii ca-s calare pe o gramada de chestii, dar recuperez 🙂

  3. JeAnne Dark says:

    gata, te-am adaugat in blogroll-ul meu. 🙂

  4. Daquinus says:

    Impresionanta. Felicitari sincere.

    Cu respect, Cosmin.

  5. gala says:

    sunt curioasa ce va urma
    deocamdata e promitator si poemele chiar imi plac mult
    felicitari pentru acest debut atractiv
    aa si merci de invitatie, lumea galei are un drum care duce spre casa sfinxului 🙂

    • sssfinxxx says:

      o sa urmeze destule. deocamdata e de incalzire sa am cu ce primi omul 😀
      ca prea am stat pe bara vreo 8 luni :)))))
      casa sfinxului este deschisa 😉

      te-am trecut Gala, sa imi zici daca vrei sa modific

  6. Rhenus says:

    Interesant, tema ta imi pare destul de familiara, prima data aveam impresia ca am ajuns pe blogul meu 🙂

  7. O ascult şi reascult …e divină interpretarea iar versurile sunt sublime.

    Mulţumesc, prieten drag!

  8. Eu.. says:

    Da, le-am gasit(nu era greu) si mi-au placut mult.Frumoase versuri…

  9. […] Versiunea audio AKPC_IDS += "1791,";Popularity: unranked […]

Leave a Reply

