Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Poveste cu fluturi

Daca tot e liniste pe-aici in week-end, m-am gandit sa postez cate o poezie doua. O sa incep cu poezia care a deschis primul volum, publicat in 2005, “Metafore ale naturii”. Una din putinele poezii in vers alb, scrise cu o minte de copil…

*Doi fluturi.
Amândoi zboară
lăsând în urmă transparenţe,
împărţind aceeaşi petală.
Un fluture şi-a ars aripa pasiunii
şi se tânguie, în zbateri
de jumătate de zbor.
Celălalt se află încă sub nor,
îşi cântă recviemul.
Nici un fluture.

Din straiul gol al cerului,
acel fluture din înalt
îşi smulge singur o aripă.
Doi fluturi.

Filed under: audiobook, , , , , ,

16 Responses

  1. Laura says:

    Buna. E foarte dragut blogul tau. Mai intru de la munca cand am timp ca sa-ti vad pozele. Daca vreai facem un schimb de link. Te bag in blogroll pentru ca imi place blogul tau. Ar fi dragut daca m-ai baga in blogrollul tau – sunt la inceput 🙂 http://www.blogpunct.blogspot.com

  2. Sunt de acord cu banner exchange. Imi spui de unde il pot lua pe al tau. Al meu e la vedere.
    Pana una alta, te-am adaugat in lista de bloguri.
    Sa ai o zi cat mai placuta.

  3. simona says:

    Sal te-am adaugat la mine
    http://realitateafunny.blogspot.com/
    REALITATEA FUNNY

  4. Laura says:

    nume: blogpunct. Multumesc! 😉

  5. Arhigfx says:

    Desigur, te-am adaugat

  6. Laura says:

    hey, ai mancat un g…bloGpunct :P. Merci:)

  7. sssfinxxx says:

    am remediat problema cu punctul G :))))))))))))

  8. […] versiunea audio accesati acest link.) AKPC_IDS += "1756,";Popularity: […]

Leave a Reply

