Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Nevoia de atentie [si exclusivitate]

Noptile II

Se pare ca “Noptile” mele prezinta interes, avand in vedere ca sunt relativ rezervat in ce priveste relatarile despre viata mea” de noapte”.

Oamenii vor mereu mai mult. In cazul de fata, cu cat e mai bine, femeile vor din ce in ce mai mult.

In cazul in care raman langa cineva mai multe zile la rand, sunt cumva nevoit sa ma impart intre persoana respectiva si activitatile mele zilnice pe care le desfasor la anumiti parametri, asa cum sunt obisnuit. De cele mai multe ori reusesc sa le impac pe toate [azi am spalat vase in timp ce vorbeam la telefon si nu asm handsfree- ce exemplu banal ] Insa am zis OK, ma ocup noaptea de ale mele… atat cat ramane din ea si sa incerc sa recuperez ce as fi putut sa rezolv pe timp de zi. Dar… e aiurea sa fii nevoit sa bagi 2 zile intr-una si sa renunti la putinul timp pe care il ai, in loc sa teodihnesti.

Poate fi totul foarte bine si fara sa lasi pentru altadata diverse. Din pacate, multi nu vad decat rezultatul a ceea ce fac fara sa se gandeasca cum ajung acolo. Totodata, nimeni nu stie mai bine decat mine ce e important din ce fac si cum imi irosesc timpul.

Daca m-as retrage sa scriu cateva ore nu ar fi nicio problema, as fi chiar incurajat.Daca in schimb raspund la comentariile “fanilor” [sic] sau postez ceva, e pierdere de vreme, obsesie sau dependenta de net. Nu vreau sa depind de nimeni, am nevoie de mine, de miscare, sa ma exprim liber! Am dat detalii in ECCE HOMO.

Pentru cei care uita , am mai zis intr-un blog anterior ca am renuntat la mine de prea multe ori ca sa se mai intample iarasi. Faza e ca din compromis in compromis ajungi unde nu trebuie. Am mai patit asta cat am fost insurat. Prea mult bun simt strica, vezi postarea cu cei 7 ani de acasa.

Ziceam ceva de o lista…

Filed under: noptile, ,

46 Responses

  1. Pierre says:

    touche ..

  2. asaseya says:

    Si nevoia ta de atentie si exclusivitate cine o satisface?

  3. sorta' says:

    pe scurt, esti un egoist!!!

  4. Omu_Negru says:

    totul este efemer in existenta umana atentia si exclusivitatea totul se afla in the eyes of the beholder toti vedem in feluri diferite toti ne adresam si cerem aceste lucruri si le vedem altfel decat definitia lor naturala…. SPLIT IN TWO OR SPLIT YOURSELF FOR ALL THE PLANET!?!? asta e dilema daca incepi sa ajuti toti se vor trezi la tine la usa daca nu ajuti pe nimeni atunci tu vei fi acela care se va afla la usa celui care ajuta!!! LIFE IS SHORT LIFE IS CRUEL!!! make the best of your life and say…. if i had my way again I WILL DO THE SAME!!!

  5. sorta' says:

    esti sau ai fost?

  6. sorta' says:

    sa stie toata lumea ce egoist si rautacios esti cu surioara ta. Cum o lasi tu de izbeliste sa se zbata in lumea asta cruda si plina de profitori.Cum nu vrei tu s-o iei sub aripioara ta, s-o ocrotesti.Ca este si ea mik si neinteleasa!!!!!!!!!!!!

    PS: am uitat sa-mi iau medicamentul…

  7. sorta' says:

    deci vedeti ce insensibil este…

  8. Omu_Negru says:

    aberati de la subiect trebuie facut alta parte pentru family quarell nu credeti ? πŸ™‚

  9. sorta' says:

    Nevoia de atentie [si exclusivitate]!!!
    That’s the shit i’m talking about.

  10. sorta' says:

    tu stii, dar chucky de colo nu stie…

  11. Emil says:

    Exact cum spui, tu stii ce faci cu timpul tau si cu ce il umpli. Faci ceea ce simti si faci ceea ce crezi ca e bine pentru tine. Apropo de bun simt, cu totii cunoastem zicala: Ce-i prea mult strica, ce-i prea putin nu e de ajuns. Iar omul niciodata nu va fi multumit de ceea ce are. Toti vrem mai mult, de la viata, de la prieteni, de la tot.

  12. Omu_Negru says:

    pui pe prioritati aia care au importanta mai mare primii πŸ™‚ simplu nu?

  13. dana says:

    si ce e rau in asta? femeile te vor. da-le! restul vine de la sine.;))

  14. Mihaela says:

    strange…. maybe you’re write…..maybe not…. don’t know for now…

  15. barizoana says:

    Asa copilutz ;)Poti sa traiesti o suta de ani, daca renunti la toate acele lucruri care te fac sa-ti doresti sa traiesti atat.:->

  16. Petrutza I. says:

    depinde f. mult ce ti doresti de la tine si de la ceilalti in acest moment. Am trecut si eu prin asemenea momente si sa ti spu sincer de multe ori am constatat ca am acordat prea mult timp profesiei si prea putin mie, ca sa pot trai asa cum imi doream cu adev.

    Petrutza

    Petrutza_0717

  17. PiΓΉ Pio says:

    Aoleu! Ce mai jale, ce mai chin…ce ti-e si cu filosofia asta bulgara!:))

  18. PiΓΉ Pio says:

    sa te urci pe bicicleta, sa-ti lasi paru in bataia vantului si sa-i dai bice pana la bar ca sa bei si tu o cafea…Ei?! ce zici?
    Ce chestii aiurea mai spun! Ptiu…bata-ma norocu’ sa ma bata ca tare-s zurla.

    • sssfinxxx says:

      lasa ca zurla e semn de sanatate πŸ˜‰
      una peste alta… chiar vreau bicicleta.. nu mai am de vreo 2 ani. mai dau cate o tura cu bicla lu’ sormea :)))
      par in vant… deh, am plete, se rezolva. dar ce fac cu cafeaua? ca nu consum. bag ceaiuri si sucuri de imi sar ochii. plus ca nu prea ies si prefer sa le consum acasa πŸ˜€

  19. clarisa says:

    ai renuntat la tine?pai cine iti cere sa renunti la tine,acela e egoist.nu apartii nimanui,poate doar lui Dumnezeu,si iti zic eu ca oricat ai vrea nu vei reusi SA TE OFERI ci doar sa oferi,dar cum mai zicea cineva trebuie sa stii si ce sa oferi,nu sa oferi ceea ce altul iti cere ci ceea ce simti tu nevoia,dar pt aceasta iti trebuie o cunoaste buna de sine.

    • sssfinxxx says:


      cat despre a oferi… asta am facut intr-o postare absurda.. un copy/paste dintr-o conversatie pe mess πŸ™‚
      una e sa vii sa imi ceri, alta e sa simti si sa iti dau. unii au vazut altceva. sa fie sanatosi πŸ™‚

  20. clarisa says:

    am observat unii oameni care le e frica sa fie buni,pt ca tot timpul li se va cere.dar omul bun nu da pt ca asa i se cere.el da pt ca asta il imbogateste.dar in lumea noastra materiala acest “schimb” pare o absurditate,nu?avem nevoie sa primim?pai,noi avem tot ce ne trebuie,si chiar daca avem un suflet tot ne bucura sa primim un altul,caci cand oferim e ca si cum deschidem o poarta(sufletului) si asa deschidem drumul iubirii,dar cheia pt a deschide unde e?e in ceea ce oferi.

  21. clarisa says:

    “alta e sa simti si sa iti dau”da dar unii confunda senzatia cu simtirea,senzatia iti da sentimentul de atasament iar simtirea iti aminteste sa traiesti la adevarata capacitate umana.nu cred ca e nimic rau sa ceri,dar tot ceea ce poti cere e de la tine-sa sti si sa ai curajul sa bati la poarta.

    • sssfinxxx says:

      ofer si mana aia de care zici tu. dar nu ofer eu oare tot ce am?
      poeziile sunt si text si audio. intrebi ceva, raspund. dau din timpul meu vorbind despre ce fac, aratand ce fac…
      ia blogul asta de exemplu. am creat niste pagini.. am muncit la ele doar ca celui care intra sa ii fie mai usor si sa le aiba in fata ochilor decat sa le caute prin linkuri. si atunci… daca artistul ofera.. de ce sa ii ceri omului mai multa atentie decat este necesar? πŸ™‚

  22. clarisa says:

    da asa e,corect si clar ce spui,eu am pus in mai multe locuri aceleasi articole,subiecte,uite ca mi-ai amintit ceva,trebuie sa pun pe blog un link unde,cum am zis,am aceleasi subiecte,dar comentariile unor membrii ce se afla intr-o comunitate on-line.noapte buna,inca o data si o trezire in forma.

  23. clarisa says:

    pai nu dormi astazi deloc?caci eu ti-am urat doar noapte buna si ma gandeam ca ai timp sa dormi un pic,contra oboselii.
    eu imi zic la fiecare juma’ de ora ca vreau sa dorm pt ca maine voi fi obosita,dar nu merge inca autosugestia,glumesc :}

Leave a Reply

