Andrei Pavel

artist, nu blogger…

ECCE HOMO

Omul se naste liber!
Nu sunt un anarhist. Sistemul, cu lacunele lui, este necesar. Desi se naste liber, cu timpul, omul este indoctrinat, uneori si de cei 7 ani de acasa esti ingradit poate intr-o oarecare masura [o importanta lege a eticii spune ca se poate face tot ce este permis].
Educatia ne prezinta acelasi material pe care generatii intregi de elevi/studenti sunt nevoite sa il parcurga mereu in acelasi fel. Standarde. Pfff….

De ce un artist trebuie sa fie neaparat catalogat betiv? De ce un barbat sau o femeie trebuie sa se aseze pentru a atinge o implinire sociala? Putem face mai mult decat perpetuarea speciei.
De ce eu ca artist, ca barbat, ca om trebuie sa ma comport intr-un anumit fel? Nu trebuie sa fiu un exemplu neaparat… asta sunt pentru ca se numara printre modalitatile mele de exprimare [pictura, poezie, muzica etc]. Asadar, trebuie sa dau un exemplu de conduita? Nu cred…
Fac ce simt si e bine foarte bine asa. Copilul din mine rade, se joaca, se incrunta, tropaie. Nu se da batut asa usor si sper sa nu o faca pana la ultimul meu zambet.

[aici ar trebui sa fie o poza cu mine copil, dar trebuie sa ajung acasa pentru asta :)]

A fi constient de moarte inseamna otrava pentru viata. Traieste azi, carpe diem, pentru ca important este drumul nu destinatia.

Mi se spune artist, nebun, calator, visator, animal, domn… Vin si plec, dar important e ce ramane in ceilalti. Pentru unii sunt un fel de bau bau, alteori vulgar, poate prea copil iar pentru altii… ceva mai bun. Asadar, atatea feluri precum ochii celorlalti prin care te vezi.

Uneori, numele meu este Andrei Pavel.

mda…


  • Daca e canicula, mergem la mall

    Cum ne indeamna ziarele sa spargem bani pe timp de criza!

    *Azi am plecat sre Timisoara intampinat la intrarea pe peron de cativ angajati ai CFR, in timp de o domnisoara anunta de zor in difuzoare sa prezentam bletele daca vrem sa ajungem la tren [si daca ajutam pe cineva cu bagajele?].

    Deja dupa 6 ore pe tren am rasfoit unul din ziarele distribuite gratuit prin Bucuresti, ramas de la… continuarea pe https://sssfinxxx.wordpress.com/2009/07/18/daca…

  • Probleme pe Netlog- sterg lista de prieteni

    *Au fost prea multe raporturi de abuz in mesajele private pe care le-ai trimis. De acum inainte, nu poti trimite mesaje private decat prietenilor tai.

    Sa lamurim… Eu pierd o ora si ceva pentru a trimite fiecare mesaj… timp pretios pana la urma…
    Si desi in ultima vreme am dat mesaj doar din cand in cand [la poezii… am postat 15 si am anuntat una] tocmai ca sa fie ok… si unii oameni chiar mi-au “reprosat” [] ca nu anunt mai des.. ma trezesc ca in aceasta lista de prieteni se ascund… unii care chiar nu au ce face decat sa imi faca raport de abuz ca impart niste poezii la care muncesc de imi sar capacele.
    La inceput mi-au busit setarile sa nu mai pot folosi optiunea “imparte”. De cateva zile trebuie sa ghicesc eu la ce poezie s-a dat comentariul primit . Si tot asa…

    In alta ordine de idei, pe viitor cand aveti nevoie de ceva, ganditi-va de 2 ori inainte sa apelati la mine. Pana acum oricine a avut nevoie de sfaturi sau nush ce proiecte si bla bla, am tras tare sa ajut cat pot si in cel mai scurt timp. Nu vreau sa mai fiu baiatu’ bun la toate care se pricepe la multe la care sa te duci oricand iti arde buza.

    Prin urmare sterg toata lista fara exceptie.

    Cine chiar vrea sa ramana pe-aproape, stie unde ma gaseste
    Dati un add sau un mesaj si refacem lista asa cum trebuie

    pi es- Prietenia este ca relatia dintre mana si ochi. Cand mana se raneste, ochii plang. Si cand ochii plang, mana le sterge lacrimile.

  • Timisoara in iunie

    In scurta mea vizita am apucat sa fac un tatuaj de incalzire [de cand il pandeam pe Ciprian sa ii aranjez bratara …]

    Apoi o pizza la care am poftit mai bine de 2 luni si i-am avut alaturi pe Ondine , Miha, barizoana si Mishu, Stefanel cu junioru’ [Alex] si restul… care o mai ajunge data viitoare

    pi es- ne vedem in iulie

  • Un divort atat de simplu…. dupa vorba, dupa port…

    Am asteptat cateva ore la tribunal, pentru o infatisare de 2 minute.
    Minunat!

    pi es- rog pretendentele sa se abtina, nu sunt interesat

  • Angel Box

    [photo]9352587[/photo]

    Pe 5 mai, la Carturesti, are loc vernisajul expozitiei de pictura “Angel box” al Alinei Ondine Slimovschi. Muzica de pe fundal e facuta de mine [asta pentru curiosi ] iar cei care ma cunosc pot vedea un portret cu mine cand eram copil
    Ne vedem acolo!

    Picturile in ulei ale artistei Alina- Ondine Slimovschi rasfrang asupra privitorului tensiunea plina de trairi, surprinsa in anumite momente ale copilariei.
    Panzele prezinta universul fantastic dar trist al copilului prins intre contrastul dintre mic si mare, lumina si umbra, teama si speranta, singuratate,curiozitate,jocuri…
    Un refugiu, poate al dorintelor lui.


    Andrei Pavel
    3 mai 2009

  • O panza a zburat la Constanta

    Si…. fericitul posesor… sau sa zic posesoare a ultimei mele panze esteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee- eeeeeeeeeeeeeeeeee Fly

  • O vizita la Constanta

    In scurta raita am avut un maraton de tatuaje

    La fluturash a trebuit sa fac un desen

  • LPC

    Am aflat acum cateva zile, ca de ceva vreme figurez la actorii TVR pentru emisiune “Liber pe contrasens”
    Spre deosebire de alte mesaje de acest fel, votul nu este necesar…. tot ce vreau e sa anunt ca am si eu poza acolo si cam atat

    Adresa este www.tvr.ro/lpc apoi click pe actori si gata

  • ECCE HOMO II

    Omul se naste liber!
    Nu sunt un anarhist. Sistemul, cu lacunele lui, este necesar. Desi se naste liber, cu timpul, omul este indoctrinat, uneori si de cei 7 ani de acasa esti ingradit poate intr-o oarecare masura [o importanta lege a eticii spune ca se poate face tot ce este permis].
    Educatia ne prezinta acelasi material pe care generatii intregi de elevi/studenti sunt nevoite sa il parcurga mereu in acelasi fel. Standarde. Pfff….

    De ce un artist trebuie sa fie neaparat catalogat betiv? De ce un barbat sau o femeie trebuie sa se aseze pentru a atinge o implinire sociala? Putem face mai mult decat perpetuarea speciei.
    De ce eu ca artist, ca barbat, ca om trebuie sa ma comport intr-un anumit fel? Nu trebuie sa fiu un exemplu neaparat… asta sunt pentru ca se numara printre modalitatile mele de exprima [pictura, poezie, muzica etc]. Asadar, trebuie sa dau un exemplu de conduita? Nu cred…
    Fac ce simt si e bine foarte bine asa. Copilul din mine rade, se joaca, se incrunta, tropaie. Nu se da batut asa usor si sper sa nu o faca pana la ultimul meu zambet.

Filed under: frustrari personale, , , , , , , , ,

8 Responses

  1. asaseya says:

    Pentru ca anormalul este privit negativ de catre societate, pentru a inca suntem comunisti si ne place sa ne dicteze altii cum sa traim, pentru ca a-ti permite sa fi tu este adevaratul lux al zilelor noastre….pentru ca pana la urma cine are ochi vede iar restul nu conteaza.
    Arta nu se poate naste din normal…pentru ca frumusetea artei este in libertatea de exprimare sub o forma sau alta. Si totusi libertatea pe care toti o ravnesc este condamnata.
    Implinirea…imi place dimineata, acele dimineti cand sunt singura, cand simt mirosul de cafea si se aude incet buddha bar. Atunci ma simt implinita. Acele momente nu mi le poate cumpara nimeni si poate ca sunt egoista ca nu vreau sa le impart cu un sot si un copil razgaiat numai de dragul de a fi impinita in fata oamenilor.
    Si mai sti cand sunt implinita? Cand stau intinsa pe pat si imi savurez orgasmul.
    Asadar, cine e in avantaj? Eu, tu, cei care se bucura de libertate si intorc spatele unor reguli absurde, sau femeie/barbatul care are o verigheta pe mana?

    • sssfinxxx says:

      eu sunt doar diferit…. departe de normal/anormal… desi am fost in toate ipostazele, inclusiv verigheta πŸ™‚

      de regula cand spun/scriu ceva stiu ce vorbesc…

      iar implinirile se afla uneori in lucruri cat se poate de simple. imprtant e cum privesti totul si mai ales cum simti πŸ™‚

  2. asaseya says:

    Un citat pe care il ador:
    “Pictez ce nu pot scrie si scriu ce nu pot sa pictez” Andrei Pavel.

  3. asaseya says:

    Sunt guru :D…un guru care isi misca curu in pat. Gata, ca trebuia sa plec demult dar m-ai momit cu un articol.

    • sssfinxxx says:

      te-ai momit singura πŸ˜› poate ca are aroma puternica… nu stiu ce sa zic. concureaza cu aroma aia de cafea sau poate chiar cu un orgasm. ideea e mai presus de tot πŸ˜‰

  4. […] Daca m-as retrage sa scriu cateva ore nu ar fi nicio problema, as fi chiar incurajat.Daca in schimb raspund la comentariile “fanilor” [sic] sau postez ceva, e pierdere de vreme, obsesie sau dependenta de net. Nu vreau sa depind de nimeni, am nevoie de mine, de miscare, sa ma exprim liber! Am dat detalii in ECCE HOMO. […]

  5. […] Raman Andrei Pavel. Possibly related posts: (automatically generated)Sfinti in Sodoma 3 Impresii si provocaremarius badeaDe la Pamplona la Puento de la ReinaOlga TaΓ±Γ³n no ha decidido si canta o no en Cuba […]

Leave a Reply

